تِک شو: نگاهی به آیمَک ۲۱.۵ اینچی با صفحه ۴K - تکفارس 
تِک شو: نگاهی به آیمَک ۲۱.۵ اینچی با صفحه ۴K - تکفارس 

تِک شو: نگاهی به آیمَک ۲۱.۵ اینچی با صفحه ۴K

یاشار فتحعلی زاده
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 13:34
تِک شو: نگاهی به آیمَک ۲۱.۵ اینچی با صفحه ۴K - تکفارس 

درود بر شما. اگر به خاطر داشته باشید، اپل به تازگی کامپیوتر های یکپارچه ی خود یعنی آیمَک را به صفحات به ۴K و ۵K مجهز کرده است. این کامپیوتر ها به تازگی عرضه شده اند و ما نیز برای شما عزیزان، ویدیویی از مدل ۲۱.۵ اینچی آیمَک را تهیه و قرار داده ایم. آیمَک ۲۱.۵ اینچی دارای صفحه نمایش ۴K Retina با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۳۰۴ پیکسل می باشد، البته خریداران اجازه ی انتخاب مدلی با کیفیت صفحه ای پایین تر را دارند، اما برای مدل ۲۷ اینچی، صفحه ی نمایش ۵K به صورت استاندارد می باشد. ابتدا نگاهی به مشخصات فنی آیمَک ۲۱.۵ اینچی خواهیم انداخت و سپس به تماشای ویدیوی این کامپیوتر یکپارچه خواهیم نشست. با همراه باشید.

برای اولین بار است که اپل در کامپیوتر های یکپارچه ی خود از صفحاتی با کیفیت ۴K و ۵K استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده تا نگاه ها همگی به سمت آیمَک های جدید برود. ما هم از قافله عقب نمانده و قصد داریم، در یک ویدیو نگاهی به آیمَک ۲۱.۵ اینچی با صفحه نمایش ۴K Retina بیاندازیم. ابتدا با هم نگاهی به مشخصات آیمَک ۲۱.۵ اینچی خواهیم انداخت و سپس به سراغ ویدیو خواهیم رفت.

نوعیکپارچه
پردازنده از خانوادهIntel Core i5
نام پردازندهIntel Core i5-5675R
سرعت پردازنده۳.۱GHz
رم۸ گیگابایت
میزان فضای ذخیرها ترابایت
نوع فضای ذخیرهHDD
کارت گرافیک Intel Iris Pro 6200
درایو نوریدارد، اکسترنال
نوع صفحه نمایش LED Widescreen
صفحه لمسیندارد
اندازه ی صفحه ی نمایش۲۱.۵ اینچ
سیستم عامل Apple OS X El Capitan
رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۳۰۴

* باید در نظر داشته باشید، که گزینه های مختلفی برای انتخاب در اختیار شما قرار داده می شوند و ما یک نمونه ی جامع از انتخاب های آیمَک ۲۱.۵ اینچی  را برای شما در جدول بالا قرار داده ایم.

در ادامه ویدیوی بازگشایی جعبه ی آیمَک ۲۱.۵ اینچی برای شما عزیزان قرار داده شده است، که در ویدیو، نگاهی به رابط کاربری و همچنین سخت افزار و قابلیت های این کامپیوتر یک پارچه انداخته خواهد شد. این ویدیو با کیفیت HD برای شما عزیزان قرار داده شده است و کافیست که در انتهای پلیر سمت راست گزینه ی HD  را زده، تا ویدیو با کیفیت HD برای شما پخش شود.

01

از مشاهده ی این ویدیو لذت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.