Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 
Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 

Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل عرضه خواهد شد

امیرحسین
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 17:56
Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 

امروزه دستگاه های اندرویدی بسیاری در بازار دیده می شود. بسیاری از آن ها با استقبال خوبی روبرو می شوند و تعدادی هم نه. حال، قرار است تا شرکت آلکاتل یک گوشی با دو سیستم عامل (در دو مدل جداگانه) عرضه گرداند. با تکفارس همراه باشید.

به ماه سپتامبر بر می گردیم، آن زمان، (Evan Blass (@evleaks از ساخت دستگاهی با نام Alcatel OneTouch Fierce XL خبر داد. دستگاهی که به نخستین گوشی شرکت آلکاتل که دارای ویندوز ۱۰ خواهد بود، مبدل می شد. حال، بعد از مدت نسبتا طولانی، تصویری از این دستگاه (که در بالا مشاهده می کنید) منتشر گردید؛ که بسیار جالب است. ضمن این که این تصویر کاملا واقعی است.

چیزی که مشاهده می کنیم، این موضوع است که Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل و یکی با ویندوز ۱۰ و دیگری با اندروید عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که تفاوت های ظاهری دیگری نیز بین این دو مدل دیده می شود.

Alcatel OneTouch Fierce XL در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد. یکی با ویندوز (سمت چپ) و دیگری با اندروید (سمت راست). هردو مدل توسط T-Mobile USA عرضه خواهند شد.

 

evleaks@ مشخصات این گوشی را منتشر کرده است. این دستگاه از چیپست Snapdragon 210 SoC قدرت خواهد گرفت (که به نظر می رسد برای یک دستگاه ویندوزی چندان قدرتمند نیست). نمایشگر این اسمارت فون ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود. همچنین حافظه رم آن ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا خواهد بود. همچنین Alcatel OneTouch Fierce XL دارای ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. دوربین اصلی محصول جدید آلکاتل ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی اعلام شده است. گفتنی است که این دستگاه از VoLTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همانگونه که گفته شد؛ این دستگاه توسط US T-Mobile عرضه خواهد شد. البته موضوعی راجع به عرضه انحصاری آن توسط خرده فروشی یاد شده به میان نیامد. همچنین می دانیم که این دستگاه در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • Erfan گفت:

    دوستان یه مشکلی تو قالب جدید به وجود اومده.حدس خودم اینه که به خاطر تعویض قالب این مشکل پیش اومده و شما از این مشکل خبر ندارید.خواستم تو سایت ثبت نام کنم ولی حتی اگه پسووردم قوی بود هم وقتی می خواستم تکرار رمز رو وارد کنم کلا رمز اصلی پاک میشد و می نوشت:سست.لطفا رسیدگی کنید.