Tranformer AiO ایسوس معرفی شد - تکفارس 
Tranformer AiO ایسوس معرفی شد - تکفارس 

Tranformer AiO ایسوس معرفی شد

سینا علیزاد نیکجو
۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - 16:01
Tranformer AiO ایسوس معرفی شد - تکفارس 

Tranformer AiO ایسوس معرفی شدASUS-Tranformer-AiO

پی سی جدید اسوس از سیستم عامل ویندوز ۸، پروسسورIntel Core و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می برد و کاربر می تواند از این دستگاه همانند یک تبلت هم استفاده کند. بعنوان یک تبلت، میتوان از سیستم عامل ویندوز ۸  و می تواند از اندروید جلی بین که قدرت خود را از تگرا ۳ میگیرد استفاده کند.

Tranformer AiO  دارای پردازنده Intel Core i5 و ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی، چهار پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، خروجی HDMI، کارت خوان، دی وی دی درایو، بلوتوث ۴.۰، وای فای و یک پورت اترنت است.

همراه با خروجی HDMI ، کاربر میتواند مانیتور یا صفحه نمایش دیگری به این کامپیوتر متصل و در حالیکه از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، سیستم عامل ویندوز را برروی صفحه نمایش دوم خود داشته باشد. صفحه نمایش این کامپیوتر از نوع HD LED-backlit است که زاویه دید ۱۷۸ درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 هنگام استفاده از آن بعنوان یک تبلت، مشخصات آن شامل یک پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات مایکرواس دی، صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی LED backlit با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل و دوربین جلو ۱ مگاپیکسلی می باشد و وزن ان ۲.۴ کیلو گرم است

این محصول جدید شرکت ایسوس در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار و با قیمت  ۱۲۹۹ دلار آغاز می شود

asus-tranformer-aio-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید