LG G Vista 2 معرفی شد - تکفارس 
LG G Vista 2 معرفی شد - تکفارس 

LG G Vista 2 معرفی شد

احسان عارفی
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 13:11
LG G Vista 2 معرفی شد - تکفارس 

نسخه دوم LG G Vista توسط AT&T رسما معرفی شد. فبلت LG G Vista 2 دارای چیپست ۸ هسته ای Snapdragon 615 و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰) می باشد.

از سایر مشخصات این فبلت می توان حافظه رم ۲ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق اسلات میکرو اس دی اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی اندروید لالی پاپ است ولی قابل اپدیت به اندروید مارشمالو می باشد. دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است که برای انداختن سلفی و Video Call مناسب به نظر می رسد. همچنین به همراه این فبلت یک قلم مشابه قلم های گلکسی نوت نیز عرضه خواهد شد که می تواند برای دوستداران این فبلت میان رده کمک کننده باشد.

همچنین ال جی این فبلت را همراه با ویژگی های نرم افزاری محبوبش مانند Knock On, Knock Code, QSlide و Quick Memo عرضه خواهد کرد.

اگرچه اپراتور AT&T سخنی از قیمت این فبلت به میاننیاورده است اما اشاره کرده که قرار است قیمت آن “انقلابی” و پایین باشد طوری که خیلی ها را به خرید آن مجاب کند. همچنین اشاره ای به زمان عرضه این فبلت نیز نشده است ولی انتظار می رود که تا پایان سال عرضه شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید