پشتیبانی از Extension بر روی Microsoft Edge تا ۲۰۱۶ به تعویق افتاد - تکفارس 
پشتیبانی از Extension بر روی Microsoft Edge تا ۲۰۱۶ به تعویق افتاد - تکفارس 

پشتیبانی از Extension بر روی Microsoft Edge تا ۲۰۱۶ به تعویق افتاد

حامد توانا
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 21:57
پشتیبانی از Extension بر روی Microsoft Edge تا ۲۰۱۶ به تعویق افتاد - تکفارس 

عدم پشتیبانی از Extension (برنامه هایی هستند همانند افزونه ها که بر روی مرورگر نصب می شوند و به آن قابلیت هایی اضافه می کنند) یکی از بزرگترین ضعف مرورگر Microsoft Edge در مقایسه با دیگر مرورگر ها، یعنی Chrome و Firefox به شمار میرود و تا به الان کاربران زیادی در مورد این موضوع اظهار نارضایتی کرده اند.

مایکروسافت اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان امسال قابلیت پشتیبانی از Extension را به مرورگر خود اضافه کند، ولی براساس آخرین اخبار منتشر شده، مایکروسافت عرضه این آپدیت را به تعویق انداخته است و قرار است در سال آینده همراه با عرضه اولین آپدیت ویندوز ۱۰ به نام Redstone، این قابلیت به Microsoft Edge اضافه شود.

Extension های این مرورگر بسیار شبیه به مرورگر Google’s Chrome است، این ویژگی باعث میشود تا توسعه دهندگان کار بسیار راحت تری برای سازگار کردن برنامه های خود برای این دو مرورگر داشته باشند. همچنین Firefox نیز در حال تلاش برای نزدیک کردن سیستم Extensions خود به Chrome است.

شاید بزودی شاهد همکاری تمام مرورگر های بزرگ با یکدیگر باشیم و شاید این رویا به حقیقت بپیوندد!

درحالی که مایکروسافت در تلاش است تا کاربران را به سوی مرورگر جدید خود سوق دهد، کمبود ویژگی در مقایسه با مرورگر های دیگر و همچنین تأخیر طولانی در رفع مشکلات، این کار را دشوار کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.