شایعه: گلکسی اس ۷ با بدنه منیزیومی و سیستم Hi-Fi جدید می آید - تکفارس 
شایعه: گلکسی اس ۷ با بدنه منیزیومی و سیستم Hi-Fi جدید می آید - تکفارس 

شایعه: گلکسی اس ۷ با بدنه منیزیومی و سیستم Hi-Fi جدید می آید

احسان عارفی
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 11:17
شایعه: گلکسی اس ۷ با بدنه منیزیومی و سیستم Hi-Fi جدید می آید - تکفارس 

دیروز همان طور که برایتان گفتیم شایعاتی منتشر شده بود که قرار است Galaxy S7 حدود ۱ ماه زودتر یعنی در دی ماه عرضه می شود. حالا شایعات جدیدی مبنی بر امکان عرضه این گوشی پرچم دار با بدنه منیزیومی و سیستم صوتی جدید این گوشی شده است.

ابتدا به شایعه بدنه منیزیومی بپردازیم. اگرچه هنوز صحت این اطلاعات در حد شایعات مانده است ولی بعید هم نیست که بدنه Galaxy S7 یا حداقل Frame دورش منیزیومی باشد و همراه آن مانند Galaxy S6 از شیشه هم استفاده شود. منیزیوم می تواند موجب استحکام بیشتر، وزن کمتر و حتی القاء حس بهتر در دستان کاربر شود.

اما درباره سیستم صوتی جدید گوشی شایعات هیجان انگیزتری منتشر شده. در این شایعات آمده است که در این گوشی چیپست صوتی جدید Sabre 9018AQ2M ساخت ESS Technology به کار رفته که گوشی را به یک سیستم Hi-Fi با کیفیت عالی تبدیل می کند. برای دوستداران سیستم های صوتی بگوییم که گفته می شود این چیپست دارای نسبت سیگنال به نویز (SNR) 129 دسی بل و با پشتیبانی از مدولاسیون کد پالس (PCM) تا ۳۲-bit و ۳۸۴ KHz و همچنین فناوری DSD یا همان Direct Stream Digital تا ۱۱.۲ MHz است. گفته شده که مقدار مصرف باطری این چیپست ۱mW در حالت استندبای و کمتر از ۴۰mW در بقیه حالات است.

در هر صورت باید دید که آیا شایعات منتشر شده درست می باشند یا نه.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.