آموزش پاک کردن صدا های ضبط شده در Google - تکفارس 
آموزش پاک کردن صدا های ضبط شده در Google - تکفارس 

آموزش پاک کردن صدا های ضبط شده در Google

رهام بوربور
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 20:01
آموزش پاک کردن صدا های ضبط شده در Google - تکفارس 

همانطور که می دانید Google به شما این امکان را می دهد تا در بخش های مختلف سایتش بتوانید به راحتی با استفاده از صدای خود کار خود را راه بی اندازید مثلا زمانیکه شما می خواهید یک چیزی سرچ بکنید می توانید به جای سرچ کردن با استفاده از میکروفون آن چیزی که می خواهید بنویسید را بگویید تا به راحتی بتوانید به آن مطلب مورد نظر دسترسی پیدا کنید. حال همانطور که خودتان هم می دانید دیگر این کمپانی با یکسری اقدامات کاری کرده است که صدای شما را ظبط می کند و در اکانتتان ذخیره سازی می کند، جالب است بدانید که هر وقت بخواهید نیز می توانید صدا های ظبط شده خود را دوباره بشنوید!

اما شاید خیلی از شما ها دوست نداشته باشید که صدایتان ظبط شود، برای آن دسته از افراد باید بگویم که در ادامه به آنها آموزش پاک کردن صدا های ظبط شدهشان در Google را خواهیم داد.

۱. به بخش Google’s Voice&Audio Activity site تنظیمات اکانتتان بروید، در این بخش شما با لیستی از صدا های ظبط شده روبرو می شوید.

۲. بر روی سه نقطه ای که در گوشه سمت راست اکانت نهفته کلیک کنید.

۳. سپس بر روی Delete options کلیک کنید.

Delete-Google-Voice-activity-1

۴. در این مرحله گزینه Advanced را تیک بزنید و سپس All Time را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار فقط کافی است که بر روی گزینه Delete کلیک کنید تا همه صدا های ظبط شده شما به طور کلی پاک شود.

Delete-Google-Voice-activity

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.