سونی مشکل تاچ اسکرین Xperia Z5 Compact را تایید کرد - تکفارس 
سونی مشکل تاچ اسکرین Xperia Z5 Compact را تایید کرد - تکفارس 

سونی مشکل تاچ اسکرین Xperia Z5 Compact را تایید کرد

احسان عارفی
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 11:20
سونی مشکل تاچ اسکرین Xperia Z5 Compact را تایید کرد - تکفارس 

اگر علاقه مند به اخبار تکنولوژی باشید حتما می دانید که چند هفته پیش صحبت هایی از طرف بعضی از کاربران انجمن Reddit مبنی بر ایراد در تاچ ورودی (تشخیص تاچ شدن صحیح صفحه نمایش توسط انگشت کاربر) در بعضی از مدل های گوشی Xperia Z5 Compact منتشر شد که خیلی ها آن را شایعه و حتی نوعی ضد تبلیغ از طرف کمپانی های حریف می دانستند. اما بعدها یک فیلم نیز از طرف برخی کاربران چینی در فضای اینترنت قرار گرفت که این مشکل را نشان می داد ولی به دلیل آنکه خیلی ها چنین مشکلی نداشتند باز هم خیلی ها آن فیلم را نوعی ضد تبلیغ می دانستند.

حال کمپانی سونی به صورت رسمی این مشکل را تایید کرده و قول داده است که به زودی با انتشار آپدیتی نرم افزاری این مشکل را حل خواهد کرد. در بیانیه رسمی سونی آمده است که: “ما از مشکل تاچ اسکرین تعداد محدودی از کاربران Xperia Z5 Compact سفید رنگ آگاه هستیم و به ارائه هرچه سریع تر آپدیتی برای رفع این مشکل پایبندیم “

سونی با این بیانیه مشکل تاچ اسکرین را از گوشی های سفید رنگ Xperia Z5 Compact می داند و نه دیگر رنگ های این گوشی و قول به عرضه سریع یک آپدیت برای حل این مشکل در هفته بعد داده است. اگرچه تاریخ دقیق عرضه آپدیت می تواند بنا بر منطقه یا اپراتور متفاوات باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید