باندل جدید Xbox همراه با دو بازی و یک کنترلر اضافی عرضه می شود - تکفارس 
باندل جدید Xbox همراه با دو بازی و یک کنترلر اضافی عرضه می شود - تکفارس 

باندل جدید Xbox همراه با دو بازی و یک کنترلر اضافی عرضه می شود

نیما مدرس
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 13:25
باندل جدید Xbox همراه با دو بازی و یک کنترلر اضافی عرضه می شود - تکفارس 

اگر اخبار Xbox را دنبال می کردید متوجه می شدید که مایکروسافت اکثر Xbox One های خود را به صورت باندل راهی بازار می کند. این باندل ها همیشه همراه یک بازی رایگان نظیر Gears Of War، Rise Of the Tomb Raider، Fallout 4 یا هر بازی محبوب دیگری، منتشر می شود، این طور که به نظر می رسد این استراتژی برای ردموندی ها بسیار سود آور بوده است. مایکروسافت این باندل ها با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می کند.

طبق اطلاعات لو رفته توسط یکی از تبلیغات جمعه سیاه کمپانی Dell که  زودتر از موعد پخش شد، اطلاعات باندل جدید Xbox one به همراه Gears of War: Ultimate Edition لو رفت. این باندل ۲۹۹ دلار قیمت دارد یعنی ۵۰ دلار ارزان تر از تمام باندل ها. این تمام چیزی نیست که این باندل با خود به یدک می کشد، بلکه قرار است یک کپی از Fallout 4 و همچنین یک کنترلر اضافی به صورت مجانی در این باندل قرار بگیرند. این پیشنهاد باور نکردنی است زیرا قیمت یک باندل به همراه یک بازی اضافی و یک کنترلر ۴۶۹ دلار است. این قیمت به این معنی است که این باندل به صورت خیلی محدود عرضه می شود.

اگر از عاشقان Xbox و وسایل الکترونیک هستید پس بهتر است ساعت ۶ صبح روز ۵ آذر ماه بیدار باشید. طبق گفته تبلیغ این باندل هزینه ای هم بابت انتقال این باندل گرفته نمی شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید