تصویری از Lumia 650 لیک شد - تکفارس 
تصویری از Lumia 650 لیک شد - تکفارس 

تصویری از Lumia 650 لیک شد

رهام بوربور
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 20:28
تصویری از Lumia 650 لیک شد - تکفارس 

اگر یادتان باشد در اوایل این ماه، کمپانی Microsoft از سه دستگاه جدید Windows 10 یعنی Lumia 550, 950 و ۹۵۰ XL پرده برداری کرد. اما اینطور که پیداست این کمپانی می خواهد تا دستگاه دیگری نیز راهی بازار کند. حال به تازگی تصویری از یک دستگاه جدید لیک شده است البته هنوز معلوم نیست که نام این دستگاه چیست.

این تصویر توسط WinBeta منتشر شده است، نام رمزی این دستگاه Saana نام دارد. البته در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند ساعت ۶:۵۰ است بنابراین این دستگاه به احتمال زیاد Lumia 650 خواهد بود. زیرا کمپانی های Nokia/Microsoft معمولا ساعت گوشی های هوشمند خود را با مدل آنها یکی می سازند – هرچند که نمی توان بر این موضوع تکیه کرد زیرا ممکن است که این گوشی هوشمند از این قاعده پیروی نکند.

lumia-650-leak-01_story

لازم به ذکر که تصاویر دیگری نیز از این دستگاه منتشر شده اما متاسفانه به این تصاویر با استفاده از فوتوشاپ سایه و افکت هایی داده اند تا ما را از پی بردن به نام این گوشی هوشمند باز دارند. همچنین سایت های خبری به تازگی پی برده اند که این گوشی هوشمند جدید از لحاظ ظاهری با سایر گوشی های هوشمند این کمپانی کمی متفاوت است از جمله تفاوت های آن می توان به افزایش اندازه دوربین آن اشاره کرد. در سمت راست تصویر فوق گوشی هوشمند Lumia 550 قرار دارد، البته از نظر ظاهری با گوشی هوشمند سمت چپ کمی متفاوت است اما کمی هم شباهت دارد! بنابراین ممکن که در تصویر این گوشی هوشمند یکسری تغییرات ایجاد کرده باشد تا ما را گمراه کنند بنابراین ممکن که گوشی هوشمند سمت چپ نیز همان Lumia 550 باشد. در کل فعلا نمی توان گفت که این صد در صد یک گوشی هوشمند جدید است!

پرچمداران جدید این کمپانی یعنی Lumia 950 و ۹۵۰ XL در ماه بعد راهی بازار خواهند شد و Lumia 550 نیز در دسامبر عرضه خواهد شد. در حال حاضر فقط باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا این کمپانی در حال کار بر روی Lumia 650 است یا نه؟!

[highlight] آپدیت [/highlight] : به تازگی Zac Bowden گفته است که دلیل کمی نافرم بودن این گوشی بخاطر این است که اینجانب کمی افکت و سایه بر روی آن ایجاد کرده ام + اینکه یکی از دلایل مهم این اتفاق نیز قرار دادن لوگو WinBeta است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.