اپ شناس : معرفی دو برنامه برای ویرایش عکس و ویدئو - تکفارس 
اپ شناس : معرفی دو برنامه برای ویرایش عکس و ویدئو - تکفارس 

اپ شناس : معرفی دو برنامه برای ویرایش عکس و ویدئو

رهام بوربور
۱ آبان ۱۳۹۴ - 11:49
اپ شناس : معرفی دو برنامه برای ویرایش عکس و ویدئو - تکفارس 

[highlight] Magisto [/highlight]

برنامه ویرایشگر ویدئو و ساخت ویدئو Magisto به طور اتوماتیک وار می تواند با استفاده از عکسها و ویدئو کلیپ هایتان موزیک ویدئو های زیبایی را خلق کند، بنابراین باید بگویم که با شگفت انگیز ترین برنامه ویرایشگر ویدئو و ساخت ویدئو روبرو هستید. همچنین شما می توانید موزیک ویدئو های ساخته شده را به راحتی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. ویرایشگر ویدئو و ساخت ویدئو Magisto در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد و همه آنها نیز از این برنامه راضی هستند. به گونه ای که حتی Google play نیز این برنامه را در لیست بهترین برنامه های Android امسال قرار داده است! با استفاده از این برنامه شما می توانید فیلم نیز بسازید و داستان زندگیتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که یک حرفه ای باشید بلکه این برنامه به طور اتوماتیک وار با تعدادی عکس/ویدئو کلیپ به شما یک موزیک ویدئو ارائه می دهد. از این برنامه در رسانه های برجسته ای چون CNN, NBC Sports, Rolling Stone Magazine, New York Times, Wall Street Journal, USA Today, TechCrunch, Mashable, Wired, VentureBeat, CNET و Forbes برای ساخت ویدئو استفاده می شود.

ساخت اتوماتیک وار ویدئو

خب برای اینکار فقط کافی است که تعدادی از عکسهایتان/ویدئو کلیپ هایتان را به این برنامه ارائه دهید تا این برنامه به طور اتوماتیک وار ویدئو کلیپ های تصویری/ فیلم های زیبایی را خلق کند.

ساخت موزیک ویدئو

عکس ها/ ویدئو کلیپ های مورد نظرتان را در این برنامه آپلود کنید یا اینکه با استفاده از خود دوربین این برنامه عکس/ ویدئو ای بگیرید و سپس یک موزیک نیز از دستگاه خود بر روی آن آپلود کنید و در نهایت این برنامه به شما یک موزیک ویدئو جنجالی ارائه خواهد داد و شما را جلوی دوستان و خانوادتان رو سفید خواهد کرد.

به اشتراک گذاری ویدئو های ساخته شده

شما می توانید به راحتی ویدئو های ساخته شده را بر روی شبکه های اجتماعی Facebook, Instagram, Google+, Twitter, Email, Youtube و Whatsapp به اشتراک بگذارید البته برای انجام اینکار به شما پیشنهاد می کنم تا یک اینترنت پر سرعت داشته باشید وگرنه ممکن به مشکل بر بخورید.

افکت های ویدئو ای

مطمئنا هر کدام از شما ها سلیقه های خاص خود را دارید و برای همین هم این برنامه به شما این امکان را می دهد تا افکت هایی که می خواهید به عکس هایتان/ ویدئو هایتان داده شود را انتخاب کنید تا در نهایت با به یاد ماندنی ترین ویدئو ها روبرو باشید.

دسته بندی ویدئو های ساخته شده

برای اینکه دوستانتان به راحتی بتوانند به ویدئو های مختلف شما دسترسی پیدا کنند این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های خود را در بخش های فیلم عروسی، ویدو کودک، ویدئو شخصی، ویدئو Instagram و … دسته بندی کنید.

ویدئو های خود را به سبک های مختلف بسازید

برای مثال اگر شما یک خوراک شناس هستید می توانید عکسهایتان/ ویدئو هایتان را در این برنامه آپلود کنید تا این برنامه به طور اتوماتیک وار یک فیلم خوراک شناسی به شما ارائه بدهد.

تکنولوژی انقلابی

این برنامه به طور اتوماتیک وار بهترین عکسهایتان/ ویدئو هایتان را شناسایی می کند و با استفاده از آنها بهترین فیلم های بامزه را می سازد! همچنین می تواند عکسها/ ویدئو های مربوط به اشخاص مهم را شناسایی کند و با استفاده از آنها ویدئو های شخصی زیبایی بسازد.

ساخت ویدئو های خانوادگی

عکسها/ویدئو های مربوط به مجالس عروسیان را به این برنامه ارئه دهید تا این برنامه به طور اتوماتیک وار بهترین فیلم عروسی را به شما ارائه بدهد. همچنین شما می توانید از اولین لحظات راه رفتن کودک خود نیز عکس برداری/ فیلمبرداری کنید و آنها را بر روی این برنامه آپلود کنید تا به شما به یادماندنی ترین فیلم را ارائه بدهد.

techfars techfars-2

_______________________________________________________________________________________________________

com.picsart.studio-featured

[highlight] PicsArt [/highlight]

در حال حاضر بیش از ۲۵۰ میلیون نفر این برنامه را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده اند، دلیل آن هم این است که برنامه PicsArt یک ویرایشگر عکس #۱ و به شما این امکان را می دهد تا عکسهای خود را با استفاده از # در موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید. این برنامه بهترین برنامه ممکن برای افرادی که می خواهند عکس های خود را در سریعترین زمان ممکن ویرایش کنند. همچنین با استفاده از این برنامه شما می توانید با استفاده از خود این برنامه عکس هایی بی اندازید و سپس آنرا ویرایش کنید. بنابراین دیگر نگران این نباشید که عکس هایتان خوب نیفتد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. در این برنامه هزاران افکت، ابزار نقاشی و … نهفته تا شما بتوانید عکسهایتان را به طور کلی ویرایش کنید و عیب و نقص آنرا بگیرید. در ادامه به شما خواهیم گفت که این برنامه با خود چه ویژگی هایی را به یدک می کشد.

ویژگی های این برنامه :

هزاران ابزار ویرایشگر عکس

دوربین عکاسی

متن و استیکر

قابلیت ساخت تصاویر متحرک و فیلم

ابزار نقاشی

افکت های مختلف

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

گذاشتن پس زمینه برای عکستان

ساخت کارت تبریک

ساخت ویدئو های تایم لپس و به اشتراک گذاری آنها در YouTube

طراحی گرافیکی عکس

و …

یکی از قابلیت های فوق العاده این برنامه این است که به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را با استفاده از # به راحتی در موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید برای مثال عکس های خود را با استفاده از #پاییز بگذارید تا هر کس که بر روی #پاییز کلیک کرد بتواند عکس های ویرایش شده مربوط به پاییز شما را مشاهده کند. در کل این برنامه از هزاران ویژگی بهره می برد که هر کدام از آنها به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کنید.

techfars techfars-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.