تک بازی : معرفی ۳ بازی اکشن جدید - تکفارس 
تک بازی : معرفی ۳ بازی اکشن جدید - تکفارس 

تک بازی : معرفی ۳ بازی اکشن جدید

رهام بوربور
۱ آبان ۱۳۹۴ - 19:00
تک بازی : معرفی ۳ بازی اکشن جدید - تکفارس 

[highlight] Zombie Deathmatch [/highlight]

انسان های بی گناه نیز دیگر به زامبی تبدیل شده اند، شما نیز یک زامبی هستید اما از باطن هنوز هم یک انسان هستید بنابراین شما هرگز نمی خواهید تا سایر انسان ها نیز آلوده به این ویروس شوند برای همین هم درصدد بر آمدید تا با شیاطین بجنگید. در این عنوان ماموریت شما این است تا یک تیمی از زامبی ها تشکیل دهید و به وسیله تیم خود وارد لیگ گودال شوید البته برنده شدن در این لیگ زیاد هم کار آسانی نیست! در این عنوان هر کدام از قهرمانان (بهتر است بخوانید شیاطین) مهارت ها و قابلیت های خاص خود را دارند بنابراین با مبارزات کلیشه ای روبرو نخواهید بود. اگر می خواهید زندگی انسان ها را نجات بدهید دست بجنبانید زیرا شیاطین در حال تسلط بر کل کشور هستند. لازم به ذکر که در این عنوان شما حتما باید بهترین مبارزان زامبی را برای تیم خود برگزینید زیرا شما باید با قویترین مبارزان به مبارزه بپردازید. از دشمنان شما می توان به هانیبال ها و دلقک ها اشاره کرد که از قدرت بدنی بالایی برخوردارند.

techfars techfars-2

_______________________________________________________________________________________________________

Block Gun 3D Call of Destiny

[highlight] Block Gun 3D: Call of Destiny [/highlight]

در این عنوان با همه چیز روبرو خواهید بود، از مبارزات با وسایل نقلیه گرفته تا مبارزات با سلاح گرم. این عنوان اول شخص بیشتر به خاطر بخش چند نفره آن در میان کاربران از محبوبیت خاصی بر خوردار است. از جمله ویژگی های این عنوان می توان به جالب ترین سلاح ها، فوق العاده ترین مپ ها، بخش تک نفره و بخش چند نفره آن اشاره کرد. در این عنوان وظیفه شما محافظت از کهکشانتان است. در جهان این عنوان مکان های دیدنی زیادی گنجانده شده است بنابراین در طول ماموریت هایتان با آنها روبرو خواهید شد و همچنین در طی هر ماموریت شما به سلاح جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد در کل محور اصلی داستان این عنوان محافظت از کهکشان است. یکی از ویژگی های این عنوان این است که شما می توانید در آن سلاح های خود را نیز ارتقا بدهید. در این عنوان شما می توانید کاراکتر خود را از میان هزاران کاراکتر مختلف انتخاب کنید و با آن به کهکشان پا بگذارید.

techfars techfars-2

_______________________________________________________________________________________________________

Astral Origin

[highlight] Astral: Origin [/highlight]

این عنوان حسابی شما را در گیر خود خواهد کرد، در این عنوان با المان های نقش آفرینی نیز روبرو خواهید بود. شما می توانید در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Allen و شخصیت های دیگر نیز ایفا نقش کنید. جهان بازی را مکان هایی چون SunCircle و کشور مرموز Evernight تشکیل می دهد. با به پایان رساندن هر کدام از مراحل سطحتان افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین شما می توانید مهارت ها و وسایل جنگی خود را نیز ارتقا دهید تا بتوانید در سریعترین مدت زمان ممکن دشمناتان را به قتل برسانید. در کل اگر حوصلتان سر رفته و به دنبال یک بازی هستید که شما را برای چند ساعتی سرگرم کند به شما این عنوان را پیشنهاد می کنم.

techfars techfars-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید