پیش فروش گوشی های Nextbit مدل Robin - تکفارس 
پیش فروش گوشی های Nextbit مدل Robin - تکفارس 

پیش فروش گوشی های Nextbit مدل Robin

احسان عارفی
۱ آبان ۱۳۹۴ - 20:02
پیش فروش گوشی های Nextbit مدل Robin - تکفارس 

Nextbit پیش فروش گوشی های مدل Robin خود را که همراه بافضای ابری کار می کنند شروع کرد. مدل Robin این برند که با ۲ رنگ Mint (نعنا) و Midnight (نیمه شب) عرضه می شوند قیمتی معادل ۳۹۹ دلار خواهد داشت. کسانی که این گوشی را پیش خرید کرده باشند از بهمن های گوشی های خود را دریافت خواهند کرد.

Nextbit  قول داده که با خرید این گوشی هیچ وقت کمبود فضای ذخیره سازی برای فابل های خود نداشته باشید. راه حلی که Nextbit برای این موضوع یافته است استفاده از فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات کاربران می باشد. بدین صورت که اطلاعات مهم و اساسی شما که بیشتر به آن نیاز دارید همیشه آفلاین و در حافظه داخلی گوشی قرار می گیرند و باقی اطلاعات شما همگی در فضای ذخیره سازی ابری Nextbit که ۱۰۰ گیگابایت است قرار می گیرد. Nextbit این ۱۰۰ گیگابایت را به صورت رایگان به خریداران اهدا خواهد کرد و گفته که در صورت نیاز به فضای بیشتر آن را هم رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد. البته جای گفتن نمی ماند که برای استفاده از چنین امکانی وحود یک اینترنت پهنای باند نامحدود از حداقل ویژگی های مورد نیاز است.

Nextbit  یک کمپانی تازه تاسیس متشکل از کارمندان سابق اچ تی سی و گوگل است که توانستند مبلغ مورد نیاز خود برای راه اندازی این کپمانی را در کیک استارتر به مبلغ ۱.۳۶ میلیون دلار جمع آوری کنند.

همچنین شما می توانید مشخصات فنی این گوشی را در تصویر زیر مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید