گزارشات خبر از فروش پایین LG V10 می دهند - تکفارس 
گزارشات خبر از فروش پایین LG V10 می دهند - تکفارس 

گزارشات خبر از فروش پایین LG V10 می دهند

نیما مدرس
۲ آبان ۱۳۹۴ - 22:03
گزارشات خبر از فروش پایین LG V10 می دهند - تکفارس 

به نظر می رسد LG باز هم بد شانسی آورده است، در این اواخر مدل G Flex 2 و همچنین G4 کمپانی LG فروش بسیار پایینی داشته اند و میزان فروش آن ها بسیار پایین تر از حد انتظار بود. حال LG مدل جدید تلفن هوشمند خود به نام V10 را راهی بازار کرده است اما به نظر می رسد این مدل هم راه دو مدل قبلی را می رود و فروش بسیار کمی دارد.

طبق یک آمارگیری که توسط کمپانی مشاوره و تحقیق Atlas در بازه زمانی ۸ تا ۱۴ اکتبر صورت گرفت، مشخص شد که رتبه فروش V10 در کره جنوبی (که دفتر مرکزی LG در آن جا قرار دارد) ۱۵ می باشد.

این آمار فروش بسیار ناامید کننده می باشند، با وجود اینکه V10 هنوز در فروشگاه های زیادی در نقاط مختلف دنیا عرضه نشده است، ناکام ماندن V10 در رساندن مقدار فروش خود به رتبه زیر ۱۰ در هفته اول عرضه اش به بازار، خبر از فروش بسیار بد آن در نقاط مختلف دنیا پس از عرضه می دهد.

gsmarena_003

طبق آمار فروش گوشی های هوشنمد در کره جنوبی این سامسونگ است که بازار این کشور را فتح کرده است و Galaxy note5 برای چند هفته رتبه اول را حفظ کرده است و همینطور دو مدل Galaxy Grand Max و Galaxy A5 سامسونگ نیز با فروش بالای خود بین ۱۰ رتبه برتر هستند. این آمار نشان می دهد مردم تلفن های هوشمند در بازه های قیمتی مختلف را خرید می کنند و تنها سمت تلفن های ارزان قیمت نمی روند. از این موضوع می توان نتیجه گرفت مشکل فروش پایین تلفن های هوشنمد LG بازار نامناسب نیست بلکه قیمت گذاری نامناسب LG بر روی تلفن های خود است.

این اتفاق یک رویداد تازه نیست بلکه عرضه LG G4 برای این کمپانی شروع فروش نا مناسب تلفن هایش بود. برای مثال با توجه به پیشبینی های این کمپانی برای G4 قرار بود حدود ۱۲ میلیون از این مدل در سرتاسر دنیا به فروش برسد اما فروش بسیار پایین تر از حد انتظار بود و به گفته کارشناسان عرضه G4 هیچ سودی برای LG نداشته است. پس از آن LG باری دیگر فروش پایین را با عرضه G flex 2 تجربه کرد.

به نظر می رسد LG در حال تجربه یک بحران اقتصادی در بخش تلفن ها هوشمند خود است و اوضاع هر روز برای این بخش وخیم تر می شود زیرا Iphone 6s به زودی  در کره جنوبی عرضه می شود و پیش فروش Iphone 6s در این کشور بسیار بالا بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.