تاریخ عرضه دستبند هوشمند Grip به سال ۲۰۱۶ موکول شد - تکفارس 
تاریخ عرضه دستبند هوشمند Grip به سال ۲۰۱۶ موکول شد - تکفارس 

تاریخ عرضه دستبند هوشمند Grip به سال ۲۰۱۶ موکول شد

رهام بوربور
۴ آبان ۱۳۹۴ - 19:18
تاریخ عرضه دستبند هوشمند Grip به سال ۲۰۱۶ موکول شد - تکفارس 

کمپانی HTC تاریخ عرضه دستبند هوشمند Grip را به تعویق انداخت. این دومین باری است که این دستبند هوشمند تاخیر می خورد. بنابه گفته این کمپانی تایوانی، این دستبند هوشمند تا اوایل سال آینده راهی بازار نخواهد شد این در حالی است که این دستبند قبلا قرار بود تا در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شود. این دستبند هوشمند قیمتی معادل ۱۹۹ دلار دارد و از یک صفحه نمایش لمسی بهره می برد و از GPS نیز پشتیبانی می کند.

کمپانی HTC در اولین باری که تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را به تعویق انداخت گفت “بعد از تست هایی که انجام شد و بازخوردهایی که از سوی کاربران شد ما تصمیم گرفتیم تا برای اینکه این دسبتند بتواند با تمام نمونه های سلامتی و تندرستی کار کند تصمیم گرفتیم تا آنرا سال آینده عرضه کنیم. در دومین بار نیز این کمپانی گفت که ما در حال کار با کمپانی Under Armour هستیم تا اکوسیستم های یکپارچه ای را به ارمغان بی آوریم، به همین دلیل آنرا در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهیم کرد.

همانطور که می دانید این کمپانی از وضع مالی خوبی بر خوردار نیست بنابراین نمی خواهد در این دسبتند هوشمند اشتباهی رخ بدهد برای همین هم این کمپانی مدام تاریخ عرضه آنر به تعویق می اندازد. در حال حاضر تنها نجات دهندگان این کمپانی HTC A9، دستبند هوشمند Grip و هدست های VR هستند. به نظر شما آیا این کمپانی می تواند به روز های اوج خود برگردد ؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.