One A9 در دسامبر راهی شبکه Verizon خواهد شد - تکفارس 
One A9 در دسامبر راهی شبکه Verizon خواهد شد - تکفارس 

One A9 در دسامبر راهی شبکه Verizon خواهد شد

رهام بوربور
۶ آبان ۱۳۹۴ - 21:58
One A9 در دسامبر راهی شبکه Verizon خواهد شد - تکفارس 

هفته گذشته، زمانیکه از گوشی هوشمند One A9 پرده برداری شد کمپانی HTC تائید کرد که این گوشی هوشمند راهی شبکه LTE Verizon نیز خواهد شد. اما در مورد اینکه مشتریان چه زمانی می توانند آنرا از/برای Verizon تهیه کنند حرفی زده نشد. اما حال در صفحه رسمی گوشی هوشمند HTC One A9 نوشته شده که این گوشی هوشمند در دسامبر راهی Verizon می شود.

در حال حاضر، One A9 با قیمتی معادل ۳۹۹ دلار به فروش می رسد و شما می توانید آنرا از فروشگاه های اینترنتی چون AT&T, T-Mobile, Sprint, Cricket, MetroPCS و … خریداری کنید. در ۷ نوامبر این گوشی راهی بازار خواهد شد. البته طبق گفته کمپانی این گوشی هوشمند در زمان عرضه چیزی حدود ۱۰۰ دلار به قیمتش اضافه خواهد شد و شما برای خرید آن باید چیزی حدود ۴۹۹ دلار بپردازید، پس بهتر است که همین حالا این گوشی هوشمند را پیشخرید کنید.

HTC One A9 اولین گوشی هوشمند غیر Nexusی که حاوی سیستم عامل از پیش نصب شده Android 6.0 Marshmallow می باشد. در ادامه شما را با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا خواهیم ساخت :

صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FULL HD

جنس بدنه : فلز

چیپست : octa-core Qualcomm Snapdragon 617

دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسل

دوربین ثانویه : ۴ اولتراپیکسل

ظرفیت باتری : ۲۱۵۰ mAh

یکی از نکات منفی این گوشی هوشمند این است که فقط مدل ۳/۳۲ گیگابایتی آن در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. آیا شما نیز یکی از خریداران این گوشی هوشمند خواهید بود ؟!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.