سونی اکسپریا Z5 کامپکت برای خرید در ایالات متحده از طریق آمازون در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
سونی اکسپریا Z5 کامپکت برای خرید در ایالات متحده از طریق آمازون در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سونی اکسپریا Z5 کامپکت برای خرید در ایالات متحده از طریق آمازون در دسترس قرار گرفت

rahimi
۷ آبان ۱۳۹۴ - 15:13
سونی اکسپریا Z5 کامپکت برای خرید در ایالات متحده از طریق آمازون در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

در حالی که شرکت سونی هیچ اعلانی در مورد ایجاد خط تولید Xperia Z5  در آمریکا نداده است ، اما دو عضو از خانواده این شرکت می تواند توسط مشتریان در ایالات متحده آمریکا خربداری شود ، البته این خرید به صورت مستقیم از شرکت سونی نخواهد بود.پس از زمانی نچندان طولانی از شکسته شدن محدودیت فروش این محصولات از طریق سایت Expansys ، ما شاهد آن هستیم که Xperia Z5 Compact نیز برای خرید در ایالات متحده آمریکا از طریق سایت آمازون در دسترس است.

متاسفانه ،از آنجا که گارانتی رسمی برای برای خریداران آمریکایی Xperia Z5 Compact وجود ندارد ، هر کدام از این محصولات بین المللی که توسط آمازون سفارش داده می شوند فاقد گارانتی هستند.اگر این مساله شما را نمی ترساند ، شما می توانید اقدام به خرید Z5 Compact در رنگ های سیاه و سفید، زرد، قرمز مرجانی، و سفید کنید.با توجه به رنگ انتخابی شما قیمت تمام شده این محصول در سایت آمازون می تواند بین ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار آمریکا باشد. این گوشی با اوپراتورهای AT & T و T-Mobile سازگار است اما با اپراتورهای CDMA مانند Verizon و Sprint سازگار  نیست.

 

همانطور که از نام آن پیداست، گوشی Xperia Z5  یک گوشی بسیار کوچک است، که از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی (با ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل) پشتیبانی می کند. مانند برادران بزرگتر خود اکسپریا زد ۵ (۵.۲ اینچی )‌ و اکسپریا زد ۵ پرمیوم  (۵.۲ اینچی ) ، Z5 کامپکت نیز توسط یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۸۱۰ حمایت می شود و در مقابل  گرد و غبار و آب مقاوم است. از ویژگی های دیگر این تلفن هوشمند می توان به  استفاده از دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص چهره و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و همچنین ۲  گیگابایت رم، پشتیبانی کارت حافظه microSD و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.