شایعه: گوشی تاشو سامسونگ بهمن ماه معرفی می شود - تکفارس 
شایعه: گوشی تاشو سامسونگ بهمن ماه معرفی می شود - تکفارس 

شایعه: گوشی تاشو سامسونگ بهمن ماه معرفی می شود

احسان عارفی
۷ آبان ۱۳۹۴ - 13:23
شایعه: گوشی تاشو سامسونگ بهمن ماه معرفی می شود - تکفارس 

سامسونگ خود را برای عرضه گوشی تاشوی خود آماده می کند. قبلا هم اطلاعاتی به صورت شایعه از وجود چنین گوشی به بیرون درز کرده بود اما طبق شایعات جدید، سامسونگ قرار است در بهمن ماه این گوشی را به صورت رسمی معرفی کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی نداریم جز اینکه این گوشی با کد SM-G929F و نام رمز “Project Valley” یا “پروژه دره” شناخته می شود. “پروژه دره” احتمالا اشاره ای به V شکل بودن شکل طبیعی دره و شباهتش با یک گوشی تاشو داشته باشد. سامسونگ در چند سال گذشته وقت و هزینه بسیاری را روی تحقیق و توسعه گوشی های غیر عادی کرده است که یکی از نتایج آن تولید گوشی Galaxy S6 edge با لبه های ۲ طرف خمیده بود و حال به نظر می رسد نتیجه دوم این وقت و هزینه نیز در راه باشد.

طبق شایعات، سامسونگ در این گوشی V شکل از یک صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر استفاده خواهد کرد اما جزییات زیادی درباره چگونگی کارکرد این گوشی در دست نیست اما طبق پتنت های ثبت شده توسط سامسونگ ظاهرا قرار است نوعی لولا که روی آن با صفحه نمایش AMOLED پوشانده شده به کار رود.

پتنت سامسونگ برای قرار گرفتن لولا زیر صفحه نمایش

آیا ممکن است شکل نهایی گوشی تاشوی سامسونگ چنین باشد؟

در گزارش ها آمده است که سامسونگ ۲ مدل از گوشی Project Valley را در حال توسعه می باشد. یکی مدل میان رده با پردازنده اسنپدراگون ۶۲۰ و دیگری مدل پرچم دار با پردازنده ۸۲۰. هر دوی این گوشی ها قرار است دارای ۳ گیگابایت رم، باطری غیر قابل تعویض و اسلات میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت جانبی باشند.

همچنین طبق شایعات منتشر شده، این گوشی فقط قرار است در کره جنوبی، بریتانیا و چندین کشور اروپایی دیگر که نامشان هنوز مشخص نیست عرضه شود. طبق گزارشات یکی از اصلی ترین بازارهای سامسونگ یعنی آمریکا در لیست کشورهای عرضه این گوشی وجود ندارد که دلیل آن ممکن است قوانین سرسختانه مخابراتی آمریکا و یا آزمایش و تجربه خود سامسونگ برای انتخاب جامعه هدف مناسب باشد. البته ممکن است بعد از عرضه رسمی این گوشی لیست این کشورها تغییر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید