افزایش ۶۰ درصدی استفاده از گجت های پوشیدنی  در سال کنونی - تکفارس 
افزایش ۶۰ درصدی استفاده از گجت های پوشیدنی  در سال کنونی - تکفارس 

افزایش ۶۰ درصدی استفاده از گجت های پوشیدنی  در سال کنونی

نیما مدرس
۷ آبان ۱۳۹۴ - 15:37
افزایش ۶۰ درصدی استفاده از گجت های پوشیدنی  در سال کنونی - تکفارس 

طبق پیشبینی بعضی از کمپانی ها میزان استفاده از گجت های پوشیدنی در طی در چند سال گذشته با سرعت نسبتا خوبی در حال افزایش است. کمپانی به نام Emarketer در زمینه تحقیق در فروشگاه ها فعالیت می کند، در روز چهارشنبه این کمپانی تحقیقاتی تایید کرد تعداد افرادی که در ایالات متحده از گجت های پوشیدنی استفاده می کنند به ۴۰ میلیون نفر رسیده است، این چهل میلیون نفر شامل افرادی می شود که حداقل از یک گجت یا تجهیزات پوشیدنی که بتواند به شبکه اینترنت متصل شود یا بتواند به گجت های دیگر متصل شود و اطلاعات و دیتا منتقل کند.

این کمپانی پیشبینی می کند که در طول سال های آینده تعداد این افراد در تمام دنیا دو برابر شود، این کمپانی میزان افزایش استفاده از گجت های پوشیدنی را به طور دقیق ۵۷.۷ درصد اعلام کرد. با این وجود ۴۰ میلیون آمریکایی تنها ۱۶ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

این کمپانی در رابطه با گجت های پوشیدنی می نویسد: ” بزرگ ترین مشکل گجت های پوشیدنی این است که تا کنون نتوانسته اند ارزش واقعی خود را ثابت کنند و امکاناتی که این گجت ها در اختیار کاربران می گذارد نمی تواند افراد را راضی به خرید یک گجت پوشیدنی کند، در حقیقت این گجت ها نمی توانند نیاز های مهم انسان را رفع کنند.” این کمپانی همچنین به قیمت بالای این گجت ها به عنوان یک نکته منفی دیگر یاد کرد.

یکی دیگر از دلایل استقبال کم از این گجت ها نقش کم آن ها در تبلیغات است. در اوج گیری دنیای تلفن های هوشمند توسعه نرم افزار های بسیار زیاد و مختلف نقش اساسی را ایفا کرد و به نظر می رسد می تواند در دنیای گجت های پوشیدنی نیز نقس زیادی ایفا کند. گرچه اکثر افراد هنوز دلیل خاصی برای خرید این گجت ها پیدا نکرده اند و احساس نیاز به آن ها نمی کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.