اپ شناس : معرفی سه برنامه جدید - تکفارس 
اپ شناس : معرفی سه برنامه جدید - تکفارس 

اپ شناس : معرفی سه برنامه جدید

رهام بوربور
۹ آبان ۱۳۹۴ - 17:15
اپ شناس : معرفی سه برنامه جدید - تکفارس 

[highlight] Reflexion [/highlight]

همانظور که میدانید کمپانی OnePlus همیشه قصد داشته تا نام خود را بر سر زبان مردم بی اندازد، همانطور که می دانید در حال حاضر این کمپانی در صنعت گوشی از محبوبیت خاصی برخوردار است اما اینطور که پیداست این کمپانی می خواهد فراتر از یک خالق گوشی هوشمند باشد! به همین دلیل امروز درصدد بر آمد تا اولین برنامه خود را برای دو سیستم عامل Android و iOS به انتشار برساند. نام این برنامه Reflexion است، با استفاده از این برنامه شما می توانید تا در کوتاهترین زمان ممکن به عکس های خود بازتاب منحصر به فردی بدهید. همچنین شما می توانید عکس های مد نظر خود را در شبکه های اجتماعی Instagram, Facebook و Twitter به اشتراک بگذارید.

techfars techfars-2

_______________________________________________________________________________________________________

 

TECHFARS1

[highlight] Snapseed [/highlight]

امروزه گوشی های هوشمند قدرتمند از قابلیت عکس برداری با فرمت RAW بهره می برند، اما یکی از چیز هایی که معمولا دارندگان این گوشی هوشمند را آزار می دهد این است که این عکس ها Lمعمولا در فرمت DNG (این فرمت از حجم بالایی برخوردار است) ذخیره می شوند، بنابراین در ویرایش آنها نیز به مشکل بر خواهید خورد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید زیرا برنامه Snapseed به شما این امکان را می دهد تا با چند کلیک عکس های RAW خود را به راحتی ویرایش کنید. حال شاید با خود بگویید که تقاوت بین عکس های RAW ویرایش شده با عکس های JPG ویرایش شده چیست؟! خب پاسخ این سوال بسیار ساده است، فقط کافی است که به تصویر زیر نگاه کنید تا خود متوجه تفاوت آنها شوید.

techfars techfars-2

TECHFARS2-2

_______________________________________________________________________________________________________

 

TECHFARS2

[highlight] Who’s Down [/highlight]

معمولا زمان هایی که احساس تنهایی می کنید، سعی می کنید تا با کسی به گشت و گذار بپردازید اما در حین حال ترس از این دارید که یه وقت او در خواست شما را رد کند! برای همین هم اکثر شما ها از انجام اینکار می گریزید. خب دیگر نگران نباشید زیرا به وسیله برنامه Who’s Down دیگر به این مشکل بر نخواهید خورد، چونکه در این برنامه گزینه ای نهفته که با فعال/غیر فعال کردن آن می توانید به دوستانتان اطلاع دهید که وقت آزاد دارید یا خیر! خب بر فرض مثال اگر این گزینه را فعال کنید به لیست افرادی که وقت آزاد دارند هدایت خواهید شد! بنابراین دیگر خبری از کنف شدن نخواهد بود!

techfars techfars-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید