بهبود وضعیت استامینا در گوشی Sony Expria Z5 با آپدیت به اندروید ۶.۰ - تکفارس 
بهبود وضعیت استامینا در گوشی Sony Expria Z5 با آپدیت به اندروید ۶.۰ - تکفارس 

بهبود وضعیت استامینا در گوشی Sony Expria Z5 با آپدیت به اندروید ۶.۰

rahimi
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 15:30
بهبود وضعیت استامینا در گوشی Sony Expria Z5 با آپدیت به اندروید ۶.۰ - تکفارس 

استامینا به حالتی گفته می شود که در آن گوشی تلفن همراه برای به حداقل رساندن مصرف باتری تنظیم می شود.در حالت استامینا زمان آماده به کار گوشی شما بر روی باتری تا ۴۰۰٪‌می تواند افزایش یابد.چه عمل خارق العاده ای از سوی سونی موجب این تغببر چشمگیر می شود ؟ در واقع، این فن آوری بسیار ساده است.‌با بستن برنامه های موجود در پس زمینه ،در زمان خاموش بودن صفحه  باتری گوشی به یک خواب نیمروزی می رود و موجب می شود تا بعد از روشن شدن مجدد صفحه ، باتری گوشی توان بیشتری برای ادامه کار داشته باشد.

زمانی که گوشی درحالت استامینا است ، و صفحه گوشی خاموش است  شما هیچ اعلانی را از سوی برنامه هایتان دریافت نخواهید کرد .معمولا دریافت اعلانات می تواند باعث کاهش شارژ باتری گوشی شما شود حتی زمانی که در جیب شماست و صفحه آن خاموش است.وضعیت استامینا همچنین می تواند ترافیک داده شما را قطع کند و مانع بیدار ماندن تلفن هوشمندتان شود، البته شما می توانید تماس ها و پیام های سیم کارت را دریافت کنید.همچنین فعالیت هایی مانند زنگ خوردن هشدار دهنده ،تقویم و چراغ ال ای دی هشدار ضعیف بودن باتری به جای خود باقی خواهند بود و قطع نخواهند شد.

شرکت سونی مدعی شده است که با آپدیت گوشی Sony Exprya Z5 به اندروید ۶.۰ در زمان استفاده از حالت استامینا، زمان نگهداری شارژ این گوشی به بیش از دور روز خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.