اخبار تکنولوژی در هفته ای که گذشت - تکفارس 
اخبار تکنولوژی در هفته ای که گذشت - تکفارس 

اخبار تکنولوژی در هفته ای که گذشت

حامد توانا
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - 21:05
اخبار تکنولوژی در هفته ای که گذشت - تکفارس 

این هفته ما شاهد معرفی گوشی های رده بالا، تکنولوژی های شگفت انگیز و همچنین اخباری از Apple بودیم. پس بدون توضیح بیشتری به سراغ خلاصه اخبار این هفته می رویم:

Apple iPhone 6s در تستی در برابر دیگر گوشی های اندرویدی و اپل قرار گرفت و در کمال تعجب امتیازات آن از iPhone 6(مدل قبلی) کمتر بود. عجیب تر از آن این است که امتیازات آن از iPhone 4 نیز کمتر بود. جالب است بدانید که ۴S نیز در پشت iPhone 4 قرار دارد.

گوشی مقرون به صرفه OnePlus X پیش فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. OnePlus X دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی AMOLED با رزولیشن فول اچ دی، پردازنده Snapdragon 801 با بدنه آلومینیومی و به عنوان گزینه پیش خرید بدنه سرامیکی، می باشد. این گوشی بستگی به نوع بدنه به ترتیب ۲۰۰ یورو،۲۵۰ دلار و ۲۷۰ یورو قیمت دارد.( بدنه سرامیکی برای آمریکا در دسترس نیست.)

پروژه “Valley” سامسونگ، یک گوشی تاشو است که در ماه ژانویه سال آینده معرفی می شود. قرار است این ایده جالب در چند کشور اروپایی و البته، در کره جنوبی عرضه شود.

بخش R&D سامسونگ وقتی خبر چیپست Exynos 8890 از کره منتشر شد بیشتر محبوب شد. قرار است این چیپست در Galaxy S7 سامسونگ استفاده شود و خط تولید آن از دسامبر شروع می شود. چیپست به اندازه هسته پردازنده ای که سامسونگ سفارش دهد تولید می شود و از طراحی ARM استفاده نمی شود.

Samsung Galaxy View معرفی شد. تبلت غول آسای ۱۸.۴ اینچی. تلویزیونی قابل حمل در خانه همراه با شبکه ای کوچک برای اعضای خانه.

نسخه پایدار MIUI 7 بسیاری را هیجان زده کرد. این نسخه بر روی تعدادی از دستگاه های سری Mi و Redmi اجرا شد و رابط کاربری سریع تر، عمر باتری طولانی تر و سفارشی سازی بهتری را به ارمقان آورده است.

Oppo Neo 7 گوشی ۵ اینچی تقریبا مقرون به صرفه به بازار وارد شد. این گوشی با قیمت ۲۰۰ دلاری خود و کیفیت ۱۴۴۰p با رزولیشن (۵۴۰x 960) و چیپست Snapdragon 410 بنظر نمی رسد در رقابتی با OnePlus X باشد.

شما همچنین می توانید برای اطلاع از موبایل های معرفی شده در این هفته از این پست دیدن کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید