Daniel Craig، بازیگر نقش جیمز باند: او فقط از “بهترین” گوشی ها استفاده می کند؛ نه گوشی های سونی و سامسونگ - تکفارس 
Daniel Craig، بازیگر نقش جیمز باند: او فقط از “بهترین” گوشی ها استفاده می کند؛ نه گوشی های سونی و سامسونگ - تکفارس 

Daniel Craig، بازیگر نقش جیمز باند: او فقط از “بهترین” گوشی ها استفاده می کند؛ نه گوشی های سونی و سامسونگ

احسان عارفی
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 00:19
Daniel Craig، بازیگر نقش جیمز باند: او فقط از “بهترین” گوشی ها استفاده می کند؛ نه گوشی های سونی و سامسونگ - تکفارس 

Daniel Craig را که می شناسید؟ بازیگر انگلیسی مجموعه فیلم های ۰۰۷، فیلم هایی که همیشه به خاطر استفاده از آخرین اتوموبیل ها و تجهیزات جانبی به عنوان لوازم شخصی جیمز باند و نیز صحنه های اکشن شلوغ و پر خرجش که بعضا هم تخیلی و غیر واقعی اند معروف است. این را هم احتمالا می دانید که آخرین عنوان این مجموعه با نام Spectre به تازگی اکران شده است و در خبرها هم آمده بود که سونی به Daniel Craig پیشنهاد داده است که در ازای پرداخت ۵ میلیون دلار، این شخصیت در فیلم از گوشی Xperia Z4 استفاده کند. همچنین سونی قول داده بود که با پرداخت ۱۸ میلیون دلار به بازاریابی و تبلیغ برای فیلم بپردازد.

بعد ها هم پینشهادی مشابه ۵ میلیون دلاری از طرف سامسونگ به Daniel Craig برای استفاده از گوشی سامسونگ و نیز پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری برای کمک به تبلیغات فیلم به سازندگان آن شد که البته در اینجا تفاوت قیمت ۱۸ میلیون دلاری سونی و ۵۰ میلیون دلاری سامسونگ بسیار قابل توجه است.

حال اگر از حواشی تبلیغاتی این فیلم بگذریم، به ایمیلی لیک شده از Barbara Broccoli تهیه کننده این فیلم به Columbia Pictures استودیو سازنده فیلم می رسیم که نشان می دهد Daniel Craig بازیگر اصلی نقش جیمز باند و Sam Mendes کارگردان این فیلم مخالف استفاده از گوشی اکسپریای سونی و گلکسی سامسونگ در فیلم بوده اند چرا که “جیمز باند فقط از بهترین وسایل استفاده می کند.” بنابراین می شود دریافت که به گفته آن ها، گوشی های سونی و سامسونگ “بهترین” نیستند. بنابراین آن ها پیشنهاد ۱۸ میلیون دلاری سونی و ۵۰ میلیون دلاری سامسونگ را رد کردند. این ایمیل چند ماه پیش هم بر سر زبان ها افتاد ولی با اکران  Spectre حالا مجددا قضیه “بهترین” گوشی بر سر زبان ها افتاده است. اگر چه در ایمیل لیک شده مشخص نشده که آن ها چه گوشی ای را “بهترین” می دانند. در این ایمیل آمده:

"جدا از مسئله مالی، یک مسئله دیگر هم وجود دارد و آن خلاقیت است. سم [مندز] و دنیل [کِرِگ] از استفاده از گوشی سونی برای این فیلم خوششان نمی آید چون فکر می کنند جیمز باند فقط باید از بهترین گوشی ها استفاده کند. سونی هم بهترین نیست" - Andrew Gumpert یکی از مدیران ارشد Columbia Pictures

البته بعدها فیلم تبلیغاتی کوتاهی از سوی سونی و با تم سینمایی جیمز باند منتشر شد که در این فیلم گوشی Xperia Z5 مورد استفاده و توجه قرار می گرفت. اما نه Daniel Craig و نه Sam Mendes نقشی در تولید این فیلم کوتاه تبلیغاتی نداشتند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید