Huawei Mate 8 در ۲۶ نوامبر رونمایی می شود - تکفارس 
Huawei Mate 8 در ۲۶ نوامبر رونمایی می شود - تکفارس 

Huawei Mate 8 در ۲۶ نوامبر رونمایی می شود

rahimi
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 16:49
Huawei Mate 8 در ۲۶ نوامبر رونمایی می شود - تکفارس 

تا همین چند روز پیش خبرهایی مبنی بر رونمایی هوآوی از چیپست کایرین ۹۵۰  در تاریخ  ۵ نوامبر به گوش می رسید ، اما تیزرهای تبلیغاتی این کمپانی خبر از تغییر تاریخ این رونمایی دارند و ظاهرا رونمایی از این چیپست در تاریخ دیگری خواهد بود.سوالی که در این میان مطرح می شود آن است که آیا تاخیری که در رونمایی از Huawei Mate 8   وجود دارد متاثر از این مساله است یا خیر ؟

گمان می رفت هوآوی قصد دارد  معرفی Huawei Mate 8 و چیپست کایرین ۹۵۰ را در یک زمان انجام دهد تا از این طریق با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهد.اما تیزری که اخیرا در چین پخش شده است خلاف این مساله را ثابت می کند و این دو با هم رونمایی نخواهند شد.در این تیزر عدد ۸ در کنار تاریخ ۲۶ نوامبر به نشان داده می شود که همان تاریخ اعلان شده برای رونمایی  Huawei Mate 8 است.

آنچه در این ویدئو قابل توجه است عدد ۸ موجود در تیزر است که همانند دعوت نامه معرفی کایرین ۹۵۰ با مدارهای برقی و الکترونیکی پوشانده شده که می تواند برای  حضور چیپست کایرین ۹۵۰ در موبایل جدید هوآوی دلیل قانع کننده ای محسوب شود.

از دیگر مواردی که در مورد این محصول لو رفته دو عکس بوده که توسط کارمندان  فاکسکان گرفته شده اند . یکی از عکس ها بدنه فلزی دستگاه و دیگری سینی سیم کارت را نمایش می دهند که بیانگر آن است که Huawei Mate 8  از دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی خواهد کرد.

بنابر شواهد موجود می توان گفت چیپست کایرین ۹۵۰ در تاریخ ۵ نوامبر رونمایی خواهد شد و گوشی هوشمند Huawei Mate 8 سه هفته بعد از آن ارائه خواهد گردید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید