One A9 جمعه این هفته راهی کمپانی AT&T می شود - تکفارس 
One A9 جمعه این هفته راهی کمپانی AT&T می شود - تکفارس 

One A9 جمعه این هفته راهی کمپانی AT&T می شود

رهام بوربور
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 15:36
One A9 جمعه این هفته راهی کمپانی AT&T می شود - تکفارس 

اینطور که پیداست هفته پرمشغله ای برای کمپانی AT&T در راه است زیرا این کمپانی علاوه بر عرضه گوشی هوشمند BlackBerry Priv در جمعه می خواهد تا آخرین امید کمپانی HTC یعنی گوشی هوشمند One A9 را نیز در همین روز (جمعه ۶ نوامبر) راهی بازار کند. تنها برگ برنده کمپانی تایوانی HTC گوشی هوشمند One A9 به شمار می رود. برای آن دسته از افرادی که نمی دانند چرا این کمپانی در بحران اقتصادی به سر می برد باید گویم که علت بروز این اتفاق برای این کمپانی این است که آنها با عرضه One M7 در سال ۲۰۱۳ حسابی کولاک کردند اما متاسفانه در ادامه راه نتوانستند طرفداران سری M خود را نگاه دارند اما احتمال می رود که با عرضه این گوشی هوشمند دوباره بتوانند کولاکی چون عرضه One M7 به پا کنند.

همانطور که ذکر کردیم متاسفانه One M8 و One M9 با اینکه از ظاهر زیبایی برخوردار بودند اما نتوانستند همانند پدر سری خود یعنی One M7 فروش کنند و باعث شدند تا کابوس ورشکستگی گریبان گیر این کمپانی تایوانی نیز بشود. البته از طرفی نیز می توان گفت که علت این اتفاق وجود کمپانی های OnePlus, Huawei و Xiaomi نیز است، زیرا این کمپانی ها گوشی های هوشمند خود را با قیمت مناسبتری به فروش می رسانند و همین موضوع باعث می شود تا درصد بیشتر بازار را به خود اختصاص دهند. در ادامه شما را با برگ برنده (بهتر است بخوانید آخرین تلاش) این کمپانی آشنا خواهیم ساخت.

صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FULL HD

Qualcomm Snapdragon 617 SoC

حافظه رم : ۳ گیگابایت

دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسل با بهره برداری از دو فلش LED

پشتیبانی از کارت حافظه microSD

سیستم عامل از یش نصب شده Android 6.0 Marshmallow

کمپانی AT&T به شما این امکان را می دهد تا گوشی هوشمند A9 را به طور اقساط ۲ساله، ۱ ساله و … خریداری کنید، نظر شما در مورد گوشی هوشمند HTC One A9 چیست؟! آیا می تواند با سایر گوشی های هوشمند رقابت کند؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.