Meizu Pro 5 Mini ممکن از چیپست MediaTek’s Helio X20 بهره ببرد - تکفارس 
Meizu Pro 5 Mini ممکن از چیپست MediaTek’s Helio X20 بهره ببرد - تکفارس 

Meizu Pro 5 Mini ممکن از چیپست MediaTek’s Helio X20 بهره ببرد

رهام بوربور
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 15:51
Meizu Pro 5 Mini ممکن از چیپست MediaTek’s Helio X20 بهره ببرد - تکفارس 

در سپتامبر، گوشی هوشمند Meizu Pro 5 راهی بازار شد، این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED و چیپست Exynos 7420  بهره می برد. دقیقا همان چیپستی که در گوشی های هوشمند Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 edge, Samsung Galaxy S6 edge+ و Samsung Galaxy Note 5 نیز گنجانده شده بود. همانند سایر کمپانی ها، کمپانی Meizu نیز در صدد برآمده تا مدل کوچکتر این گوشی هوشمند یعنی Pro 5 Mini را نیز راهی بازار کند اما موضوع جالب اینجاست که این گوشی هوشمند بر خلاف مدل بزرگ خود ممکن از چیپست MediaTek’s Helio X20 بهره ببرد!

طبق گزارشی که امروز به دستمان رسیده، گوشی هوشمند Meizu Pro 5 از چیپست MT6797 SoC که با خود یک پردازنده deca-core به یدک می کشد بهره خواهد برد. ناگفته نماند که اعلام شده این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن FULL HD بهره می برد و در دو مدل ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی به فروش خواهد رسید، قیمت در نظر گرفته شده برای این دو مدل به ترتیب چیزی حدود ۳۱۵ دلار و ۳۹۴ دلار است. قابل توجه که این گوشی هوشمند از بدنه ای تمام فلری بهره خواهد برد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند به دستمان نرسیده است اما احتمال می رود که در آینده ای نه چندان اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند راهی بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید