شایعه: Galaxy S7 به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ولی متفاوت مجهز خواهد شد - تکفارس 
شایعه: Galaxy S7 به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ولی متفاوت مجهز خواهد شد - تکفارس 

شایعه: Galaxy S7 به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ولی متفاوت مجهز خواهد شد

احسان عارفی
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - 13:09
شایعه: Galaxy S7 به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ولی متفاوت مجهز خواهد شد - تکفارس 

قبلا در خبرها گفته بودیم که شایعه شده که سامسونگ با سونی وارد مذاکره شده است تا سونی را مجاب به فروش سنسور اختصاصی Xperia Z5 برای استفاده در گلکسی بعدی کند. اگرچه آن خبر تایید یا رد نشد اما حالا بعد از گذشت فقط چند روز، شایعه جدیدی درباره دوربین گلکسی اس ۷ به میان آمده است. پس با ما همراه باشید.

در شایعه جدید آمده که سامسونگ قید استفاده از دوربین با رزولیشن بالا را زده و می خواهد در گلکسی جدید خود که قرار است بین بهمن تا اسفند معرفی شود از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی متفاوت استفاده کند. این تفاوات به اندازه پیکسل های این دوربین برمی گردد. قرار است در این دوربین از پیکسل های ۱.۲ اینچی استفاده شود که بسیار بزرگتر از اندازه ۱.۱۲ میکرون نقطه ای دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی و ۱.۲ میکرونی در دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی است. همچنین گفته شده که این دوربین مجهز به فوتو دیودهای دو گانه یا همان dual-PD خواهد بود که برای جذب هر چه بیشتر نور کارایی بسیار خوبی دارند. قبلا هم دوبین نکسوزهای جدید یعنی Nexus 6P و Nexus 5X هم به چنین سنسورهای با اندازه بزرگ پیکسل ها مجهز شده بودند که دوربین آن ها توانست نمرات خوبی را توسط منتقدین کسب کند.

از آن جایی که بهمن ماه در حال نزدیک شدن است، اگر این شایعه درست باشد پس سامسونگ ممکن است از همین حالا به فکر تولید انبوه این سنسورها باشد.

چه شایعه استفاده از سنسور Xperia Z5 درست باشد و چه این شایعه؛ چیزی که مسلم به نظر می رسد این است که سامسونگ قصد دارد کیفیت عکس برداری گوشی پرچم دار سال آینده خویش را واقعا بهبود بخشد. حتی شایعه ضعیف تری نیز پخش شده بود که سامسونگ قصد دارد از دوربین دو گانه استفاده کند.

باید منتظر نشست و دید دست پخت سامسونگ در دوربین پرچم دار آینده اش چگونه از آب در خواهد آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.