اپل: ۶۶٪ از کاربران سیستم عامل iOS 9 را نصب کرده اند - تکفارس 
اپل: ۶۶٪ از کاربران سیستم عامل iOS 9 را نصب کرده اند - تکفارس 

اپل: ۶۶٪ از کاربران سیستم عامل iOS 9 را نصب کرده اند

rahimi
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - 16:58
اپل: ۶۶٪ از کاربران سیستم عامل iOS 9 را نصب کرده اند - تکفارس 

دو هفته پیش بود که اپل نسخه IOS 9 را با ایموجی های جدید و پشتیبانی از قابلیت Live Photos عرضه کرد و این مساله باعث اشتیاق کاربران برای آپدیت دستگاه های خود به نسخه جدید شد.در اوایل ماه گذشته، ۵۷ درصد از کاربران iOS اقدام به انجام این بروز رسانی نمودند .حال که آپدیت IOS 9.1  در آینده ای نزدیک در پیش روست ، اپل مدعی شده است که میزان پذیرش نسخه ۹ به مرز ۶۶٪ رسیده است.

در ماه سپتامبر میزان پذیرش برای نصب نسخه جدید بیش از ۵۰ ٪ درصد بود که  طبق اعلام اپل بیش تر میزان استقبال از یک نسخه جدید در تاریخ این کمپانی به حساب می آید.

داده های اخیر نشان می دهد که یک چهارم کسانی که دارای دستگاهی با قابلیت پشتیبانی از IOS 9  هستند همچنان از نسخه IOS 8 استفاده می کنند و حدود ۹٪‌از IOS 7 ‌و یا نسخه های قدیمی تر آن را دارند.

در کنار ۱۵۰ ایموجی جدیدی که به نسخه ۹.۱ اضافه شده، اپل قابیلت استفاده از سنسور دوربین که کار ضبط تصویر چند ثانیه ای قبل و بعد از عکس گرفتن در هنگام بالا یا پایین گرفتن گوشی را انجام میدهد را در دستگاه های Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s plus بهبود بخشیده است.

در حالت تصویر براداری زنده یک ویدئو ۱.۵ ثانبه ای قبل و بعد از عکس برداری گرفته می شود که کاربر می تواند پس از عکس گرفتن با استفاده از ویدئو ضبط شده عکس های دیگری را از این ویدئو انتخاب نمایید .ای قابلیت تنها در دستگاه های Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s plus  قابل اجرا است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.