دیزنی با همکاری circle از دستگاهی برای کنترل کودکان در فضای اینترنت رونمایی کرد - تکفارس 
دیزنی با همکاری circle از دستگاهی برای کنترل کودکان در فضای اینترنت رونمایی کرد - تکفارس 

دیزنی با همکاری circle از دستگاهی برای کنترل کودکان در فضای اینترنت رونمایی کرد

نیما مدرس
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - 19:00
دیزنی با همکاری circle از دستگاهی برای کنترل کودکان در فضای اینترنت رونمایی کرد - تکفارس 

امروزه در اکثر خانه ها وسایل الکترونیکی بسیاری وجود دارد که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، قطعا اینترنت در کنار تمامی خوبی هایی که دارد نکات منفی و همچنین سایت ها مطالبی دارد که می تواند کودکان را دچار بد آموزی کند در همین راستا کنترل کردن کودکان هنگام جستجوی آن ها در فضای اینترنت کار بسیار سختی برای والدین این کودکان است. هم اکنون کمپانی دیزنی و Circle media از دستگاهی پرده برداری کرده اند که به والدین این امکان را می دهد که فرزندانشان از مواجهه با این نوع خطر های اینترنتی محافظت کنند.

نام این دستگاه Circle with Disney است که به کمک یک نرم افزار iOS کار می کند و به والدین این اجازه را می دهد که تا مطالب نا مناسب را فیلتر کنند همچنین تاریخچه جستجو های فرزندانشان را ببینند همچنین می توانند دسترسی آن ها به اینترنت را به طور کامل قطع کنند.

Circle with Disney به صوذت بی سیم کار می کند و می تواند تمامی اتصالات اینترنت درون خانه را کنترل کند. این دستگاه توسط پریز دو شاخ یا کابل microUSB شارژ شود و برای چندین روز شارژ داشته داشته باشد، این دستگاه قابلیت ساخت پروفابل را برای هر کدام از اعضای خانواده فراهم می کند یعنی شما می توانید برای هر شخص درون خانواده زمان مشخصی را برای استفاده از اینترنت مشخص کنید که به کمک این قابلیت آن شخص بیشتر از آن مقدار مشخص شده نمی واند به اینترنت دسترسی داشته باشد.

این دستگاه یک سری امکانات در رابطه با شخصیت های دیزنی نظیر شکلک ها (emoji) ، موسیقی ، بازی و پست هایی برای شبکه های اجتماعی را در اختیار کابرانش می گذارد ، اما متاسفانه هیچکدام از فیلم های دیزنی جزو این امکانات نیستند.

شما می توانید دستگاه های زیادی را همانند این دستگاه در بازار پیدا کنید، اما والدین هایی که با تکنولوژی آشنایی ندارند نمی توانند با وسایلی که پیچیدگی بیشتری دارند کار کنند و معمولا این دستگاه قیمت زیادی دارند.

این دستگاه هم اکنون با قیمت ۹۹ دلار در دسترس است اما نرم افزار مخصوص این دستگاه فعلا تنها برای iOS عرضه شده است و نسخه اندروید آن در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.