در روسیه آیفون خود را تحویل دهید، هنگام خرید پرچم دار سامسونگ تخفیف دریافت کنید - تکفارس 
در روسیه آیفون خود را تحویل دهید، هنگام خرید پرچم دار سامسونگ تخفیف دریافت کنید - تکفارس 

در روسیه آیفون خود را تحویل دهید، هنگام خرید پرچم دار سامسونگ تخفیف دریافت کنید

احسان عارفی
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - 13:31
در روسیه آیفون خود را تحویل دهید، هنگام خرید پرچم دار سامسونگ تخفیف دریافت کنید - تکفارس 

سامسونگ به تازگی طرح جدیدی را در روسیه اجرا کرده است که به شهروندان این کشور اجازه می دهد در قبال تحویل آیفون یا بعضی از مدل های قدیمی سامسونگ خود و خرید یکی از پرچم داران سامسونگ تخفیفی ویژه را دریافت کنند. با ما همراه باشید.

اگر شهروندان این کشور یکی از گوشی های iPhone 5 یا iPhone 5s را در اختیار داشته باشند و برای مثال قصد خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی +Galaxy S6 Edge را داشته باشند، سامسونگ به آن ها ۱۰ هزار روبل (معادل ۱۵۵ دلار) و اگر قصد خرید نسخه ۶۴ گیگابایتی Galaxy Note 5  را داشته باشند، ۱۵ هزار روبل (معادل ۲۳۳ دلار) تخفیف می دهد.

Galaxy Note 5

+Galaxy S6 Edge

البته اگر آیفون در اختیار نداشته باشید ولی یکی از خریداران قدیمی سامسونگ باشید، باز هم سامسونگ طرح ویژه ای را برای شما در نظر دارد. بدین صورت که اگر یکی از گوشی های GALAXY Note II و Galaxy Note 3 ،Galaxy Note 4 ،Galaxy Note Edge ،Galaxy S4 ،Galaxy S5 را در اختیار دارید، باز هم سامسونگ تخفیفی ویژه را برای شما در نظر می گیرد.

این خبر از چند لحاظ می تواند قابل اهمیت است: اول اینکه نام گوشی های iPhone 6 و iPhone 6s در این لیست مشاهده نمی شود؛ شاید شعبه سامسونگ روسیه زیاد باور نداشته باشد که دارنداگان iPhone 5 به بالا این طرح را بپذیرند. دوم اینکه سامسونگ فقط گوشی های مارک اپل را برای تعویض می پذیرد و نه مثلا گوشی اکسپریای سونی یا سری G ال جی. آیاممکن است دلیل آن این باشد که سامسونگ فقط از طرف اپل احساس خطر می کند و نه این شرکت ها؟ سوم اینکه سامسونگ این طرح را فقط برای خرید پرچم داران فبلتی خود اجرا کرده است و نه برای مثال خرید گوشی Galaxy S6. آیا ممکن است فروش فبلت های پرچم دار سامسونگ در روسیه پایین تر از گوشی های پرچم دار عادی اش باشد.

نظر شما درباره تصمیم شعبه سامسونگ روسیه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.