گلکسی گلدن ۳ گواهینامه TENAA دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی گلدن ۳ گواهینامه TENAA دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی گلدن ۳ گواهینامه TENAA دریافت کرد

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 10:43
گلکسی گلدن ۳ گواهینامه TENAA دریافت کرد - تکفارس 

Samsung SM-W2016 نامی بود که در لیست GFXBench ماه گذشته به چشم خورد و گمانه‌زنی ها حاکی از این است که باید تلفن تاشو گلکسی گلدن ۳ باشد. حال خبر هایی به گوش می‌رسد که این موبایل گواهینامه TENNA از مرکز صدور گواهینامه ارتباطات چین، دریافت نموده است. با ما همراه باشید تا مشخصات لو رفته از این تلفن را به شما اعلام کنیم.

لیستی که از TENAA منتشر شده، مشخص می‌کند که گلدن گلکسی ۳ از یک پردازنده‌ی هشت هسته ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و یک نمایشگر داخلی و خارجی به اندازه‌ی ۳.۹ اینچ (رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل) استفاده می‌نماید. البته در GFXBench ذکر شده که دارای یک نمایشگر ۴.۶ اینچی اچ دی خواهد بود. به هر حال اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این بنچمارک گاهی اوقات در انتشار مشخصات با اشتباهاتی نیز رو به رو شده است.

در ادامه مشخص شده است که تلفن همراه تاشو سامسونگ دارای ۳ گیگابایت رم داخلی که رقمی قابل قبول است و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی غیر قابل افزایش داخلی خواهد بود. البته به نظر کارشناسان غیر قابل افزایش بودن حافظه‌‌ی داخلی یک ضعف به حساب می‌آید. با این حال، این موبایل دارای یک دوربین اصلی یا دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو یا دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلدن ۳ در حدود ۲۰۴ گرم وزن داشته و در ابعاد ۱۲۰.۴ در ۶۱ به ضخامت ۱۵.۱ میلی‌‌متر است. این دستگاه از اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی استفاده کرده و فقط در رنگ طلایی عرضه خواهد شد.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید