AT&T لومیا ۹۵۰ قرار است ۲۰ نوامبر عرضه شود - تکفارس 
AT&T لومیا ۹۵۰ قرار است ۲۰ نوامبر عرضه شود - تکفارس 

AT&T لومیا ۹۵۰ قرار است ۲۰ نوامبر عرضه شود

یاشار فتحعلی زاده
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 12:26
AT&T لومیا ۹۵۰ قرار است ۲۰ نوامبر عرضه شود - تکفارس 

تقریبا همه‌‌‌ی ما می‌دانیم که تلفن هوشمند لومیا ۹۵۰ که ساخت ابرکمپانی آمریکایی مایکروسافت می‌باشد، قرار است به صورت انحصاری توسط AT&T در کشور آمریکا عرضه گردد. اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند در آمریکا اعلام نشده است. با ما همراه باشید تا در ادامه‌ی مطلب در مورد زمان و جزئیات عرضه‌ی پرچم دار مایکروسافت بیشتر بدانید.

همانطور که در مقدمه خواندید، AT&T قرار است که لومیا ۹۵۰ را به صورت انحصاری در آمریکا عرضه کند، ولی تاریخی برای عرضه‌ی دستگاه مشخص نشده بود. خبر خوب این است که زمان رفتن این دستگاه به ویترین فروشگاه ها فرا رسیده و قرار است این محصول جدید مایکروسافت در تاریخ ۲۰ نوامبر در ایالت متحده آمریکا عرضه گردد.

بنا به گزارشات منتشر شده، علت تاخیر در عرضه‌ی این تلفن همراه به خاطر فعال سازی قابلیت اسکنر آیریس ویندوز هلو (Windows Hello) بوده است. اگر در مورد این قابلیت چیزی نمی‌دانید، باید بگویم که ویندوز هلو از دوربین جلو استفاده می‌کند تا چهره‌ی شما را تشخیص داده و دستگاه را از حالت قفل خارج کند. البته هنوز مشخص نشده است که آیا این قابلیت در زمان عرضه فعال خواهد بود و دارندگان گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ می‌توانند از آن استفاده کنند یا خیر.

همچنین گفته شده که دستگاه قابل پیشخرید بوده و با این کار، علاقه‌مندان می‌توانند گوشی هوشمند را به قیمت ۵۵۰ دلار خریداری کنند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.