سامسونگ به زودی دستبند هوشمند ارزان تر خود را عرضه می کند - تکفارس 
سامسونگ به زودی دستبند هوشمند ارزان تر خود را عرضه می کند - تکفارس 

سامسونگ به زودی دستبند هوشمند ارزان تر خود را عرضه می کند

احسان عارفی
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 15:01
سامسونگ به زودی دستبند هوشمند ارزان تر خود را عرضه می کند - تکفارس 

حالا دیگر چند سالی می شود که سامسونگ روی بازار پوشیدنی های هوشمند سرمایه گذاری کرده و حتی تاکنون چند مدل هم از این پوشیدنی ها را به بازار عرضه کرده است. ساعت هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic از آخرین نمونه های پوشیدنی های سامسونگ بودند که با سیستم عامل تایزنی شان توانستند توجه بسیاری را به خود جلب کنند. اگرچه تاکنون پوشیدنی های سامسونگ در رده قیمتی بالا رده و میان رده دسته بندی می شدند اما حالا سامسونگ قصد دارد پوشیدنی ارزان تری را برای افراد نسبتا تازه کارتر که انتظار زیادی از دستبند خود ندارند عرضه کند. با تک فارس همراه باشید.

دستبند جدید که سامسونگ قرار است به زودی آن را عرضه کند Triathlon نام دارد و دارای کد اختصاصی SM-R150 است. این دستبند در گروه دستبندهای رهگیری وضعیت سلامت قرار می گیرد. گفته شده که کارایی این دستبند بسیار شبیه به کارایی دستبند ارزان قیمت Xiaomi’s Mi Band باشد. قیمت آن هم تقریبا معادل همان دستبند Xiaomi’s است، یعنی ۱۵ دلار که در حال حاضر در هندوستان و چین به فروش می رسد.

هنوز جزییات بیشتری از مشخصات دقیق تر این دستبند فاش نشده اما احتمالا این دستبند فاقد سنسور ضربان قلب باشد. چراکه قرار است یک دستبند پایین رده با قیمتی نازل باشد و از طرفی هم کد آن (SM-R150) پایین تر از کد Galaxy Gear S می باشد.

اما درباره سازگاری این دستبند با سایر گوشی های بازار چه طور؟ درباره این موضوع باید بگوییم که به احتمال زیاد، دستبند جدید سامسونگ با سایر گوشی های بازار سازگار باشد چرا که به تازگی سامسونگ برنامه S Health خود را برای تمام گوشی های اندرویدی عرضه کرده بود . پس احتمال اینکه دستبند جدید سامسونگ با تمام گوشی های اندرویدی کار کند دور از انتظار نخواهد بود.

در حال حاضر بازار دستبندهای هوشمند ارزان قیمت دست شرکت هایی نظیر Fitbit ،Misfit و Xiaomi است اما سامسونگ قصد دارد امپراطوری خود را در این حوزه گسترش دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید