TAG Heuer Connected به عنوان اولین ساعت هوشمند لوکس راهی بازار شد - تکفارس 
TAG Heuer Connected به عنوان اولین ساعت هوشمند لوکس راهی بازار شد - تکفارس 

TAG Heuer Connected به عنوان اولین ساعت هوشمند لوکس راهی بازار شد

رهام بوربور
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 15:21
TAG Heuer Connected به عنوان اولین ساعت هوشمند لوکس راهی بازار شد - تکفارس 

کمپانی TAG Heuer امروز به طور رسمی اولین ساعت هوشمند خود را راهی بازار کرد. نام آن TAG Heuer Connected و از آن می توان به عنوان هوشمندترین ساعت لوکس جهان یاد کرد هر چند که کمپانی Google به آن لقب اولین ساعت لوکس Androidی را داده است. این ساعت هوشمند از تیتانیوم درجه ۲ ساخته شده است و صفحه نمایش لمسی آن ضدخش است و اندازه ای معادل ۱.۵ اینچ دارد, رزولوشن آن ۳۶۰ x 360 و از پردازنده dual-core 1.6 GHz Intel قدرت گرفته است, این ساعت هوشمند از Wi-Fi و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.

از سایر مشخصات آن می توان به حافظه رم ۱ گیگابایتی, ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۱۰ mAh آن اشاره کرد که طبق گفته کمپانی TAG Heuer عمر باتری آن حداقل چیزی حدود ۲۵ ساعت است. ساعت هوشمند TAG Heuer Connected گواهینامه IP67 را نیز دارا می باشد این به این معناست که این ساعت هوشمند در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این ساعت هوشمند با گوشی های هوشمند  Android 4.3 به بالا و iOS 8.2 به بالا سازگار است. حال سوالی که در ذهن شما پیش می آید این است که قیمت این ساعت هوشمند چقدر است؟! خب باید بگویم که ساعت هوشمند TAG Heuer Connected ارزان نیست و برای آن قیمتی معادل ۱۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است برای همین هم از آن به عنوان گران قیمت ترین ساعت Android یاد می شود.

شما از امروز می توانید این ساعت هوشمند را در ایالات متحده خریداری کنید. در حال حاضر شما تنها می توانید دستبند مشکی و سفید آنرا خریداری کنید و اگر به دنبال رنگ های دیگر هستید می بایستی که به خرده فروشان TAG Heuer مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.