نسخه پیشنمایش Firefox OS 2.5 برای گوشی های هوشمند Android - تکفارس 
نسخه پیشنمایش Firefox OS 2.5 برای گوشی های هوشمند Android - تکفارس 

نسخه پیشنمایش Firefox OS 2.5 برای گوشی های هوشمند Android

رهام بوربور
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - 16:29
نسخه پیشنمایش Firefox OS 2.5 برای گوشی های هوشمند Android - تکفارس 

امروز، کمپانی Mozilla نسخه پیشنمایش Firefox OS 2.5 را منتشر کرد. این نسخه جدید با خود یک سری ویژگی و امکانات جدید به یدک می شود. یکی از این ویژگی های آن امکان نصبش بر روی گوشی های هوشمند Android است. این در حالی است که قبلا نیز شما می توانستید از طریق هک، Firefox OS را بر روی گوشی هوشمند Android نصب کنید.

حال برای آن دسته از افرادی که با این سیستم عامل آشنا نیستند باید بگویم که کمپانی Mozilla از چند سال گذشته شروع به کار بر روی سیستم عامل خود کرده است و گوشی های این سیستم عامل را نیز خود می سازد، خوشبختانه آنها را با قیمت خیلی پایینی به فروش می رساند. البته نا گفته نماند که تمرکز اصلی این کمپانی بر روی مرورگر محبوبش است.

Firefox OS 2.5 به طور کلی سه ویژگی را با خود به یدک می کشد : بخش پشتیبانی، قابلیت سرچ کردن بدون اینکه لینک های سرچ شده ذخیره سازی شود، قابلیت پین وبسایت ها به صفحه اصلی. اگر قصد تست Firefox OS 2.5 را بر روی گوشی های هوشمند Android خود دارید به این لینک مراجعه کنید تا فایل های مورد نیاز آنرا دانلود کنید. خواهشمندیم که درصورت تست آن بر روی گوشی هوشمند خود نظر خود را در مورد این سیستم عامل با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید