تازه ترین نظر Tim Cook مدیر عامل اپل درباره Surface Book مایکروسافت؛ اعتماد به نفس آقای Tim Cook - تکفارس 
تازه ترین نظر Tim Cook مدیر عامل اپل درباره Surface Book مایکروسافت؛ اعتماد به نفس آقای Tim Cook - تکفارس 

تازه ترین نظر Tim Cook مدیر عامل اپل درباره Surface Book مایکروسافت؛ اعتماد به نفس آقای Tim Cook

احسان عارفی
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 13:07
تازه ترین نظر Tim Cook مدیر عامل اپل درباره Surface Book مایکروسافت؛ اعتماد به نفس آقای Tim Cook - تکفارس 

Tim Cook، مدیر عامل اپل، بعد از عرضه رسمی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، نظرات خود را درباره محصول رقیبش یعنی Surface Book اعلام کرد. Surface Book یک تبلت / نوت بوک ۱۳.۵ اینچی ساخت مایکروسافت است که بسیاری آن را رقیب سرسرخت آیپدها و مک بوک های اپل می دانند. با ما در تکفارس همراه باشید.

Tim Cook که برای ایراد سخنرانی درجمع دانشجویان انجمن فلسفه دانشگاه Trinity College ایرلند حضور داشت، درباره Surface Book مایکروسافت اظهار داشت:

"Surface Book محصولی است که بیش از حد تلاش کند تا کاری بیش از اندازه را انجام دهد. Surface Book می خواهد هم یک تبلت باشد و هم یک نوت بوک، درحالی که در انجام هیچ کدام موفق نیست. Surface Book در این زمینه دچار توهم است"

البته این بار اول نیست که مدیر عامل اپل، Surface Book های مایکروسافت را به باد انتقاد می گیرد. حدودا ۳ سال پیش بود که Tim Cook باز هم Surface Pro را “گیج کننده و ناکارآمد” خوانده بود.

Tim Cook، مدیر عامل اپل، در حال معرفی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی

از طرف دیگر، Tim Cook به تمجید و تعریف از آیپد پروهای تازه عرضه شده شرکتش پرداخت و گفت که با وجود صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی این تبلیت، کاربران دیگر به کامپیوترهای شخصی نیازی پیدا نخواهند کرد. اگرچه در روزهای قبل خواندیم که فروش آیپد افت زیادی نسبت به گذشته داشته استو روز به روز افراد  بیشتری  به فبلت های iPhone 6 Plus و iPhone 6s Plus  روی می آورند اما Tim Cook اظهار امیدواری کرد که فروش iPad  دوباره جان تازه ای خواهد گرفت. او همچنین در اظهار داشت:

"این روزها من فقط با iPad Pro و iPhone به مسافرت می روم. همین و بس"

وی همچنین قول داد که به زودی سرویس Apple Pay در ایرلند راه اندازی خواهد شد و به حضار مراسم قول داد که این سرویس به قدری فراگیر خواهد شد که “کودکان آینده تان مفهوم پول فیزیکی را نخواهند فهمید”

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • FERE6TE گفت:

    هه تو توهم به سر میبره… فک کنم کنفرانس مایکروسافت رو با دقت نگاه نکرده یا نمیدونه سرفیس بوک چه قابلیتایی داره…. بهترین لب تاپ دنیا معرفی شده.. اونوخ این جناب برند هنوز تو کمپانی خودش غوطه وره