شایعه: LG G5 بدنه تمام فلزی خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: LG G5 بدنه تمام فلزی خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: LG G5 بدنه تمام فلزی خواهد داشت

احسان عارفی
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 13:31
شایعه: LG G5 بدنه تمام فلزی خواهد داشت - تکفارس 

به تازگی شایعات جدیدی از مقر اصلی شرکت LG در کره جنوبی به بیرون درز کرده است که اصلی‌ترین پرچم دار این شرکت در سال آینده، LG G5، به بدنه تمام فلزی مجهز خواهد ‌شد. با ما در تکفارس همراه باشید.

LG مدت هاست که سعی دارد پرچم دارانی در خور توجه به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه نماید و در این راه هم همیشه تلاش کرده تا شرکتی پیشرو باشد و نه دنباله رو شرکت‌هایی همچون Samsung و Apple. اما یکی از اصلی‌ترین انتقاداتی که همیشه به پرچم داران LG وارد بوده، مسئله جنس بدنه آن‌ها بوده است. LG در پرچم داران گذشته خود از پلاستیک و چرم استفاده کرده است که همه آن‌ها از نقاط مثبتی برخوردار و نقاط منفی رنج می‌برده‌اند. اما حالا خبر رسیده که بالاخره LG هم قرار است در  پرچم دار سال آینده خود یعنی LG G5، از بدنه تمام فلزی استفاده کند. اما در صورت واقعی بودن چنین خبری، این اولین پرچم دار LG خواهد شد که از فلز یکپارچه استفاده می‌کند.

اگرچه بدنه تمام فلزی هم ایرادات خاص خود را به همراه دارد، ولی مطمئنا صحت این موضوع می‌تواند دل هواداران LG را شاد کند. موفقیت این روزهای بدنه‌های تمام فلزی، به موفقیت Samsung در Galaxy S6 و Note 5 و همچنین Apple در آیفون هایش برمی‌گردد.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری از زمان معرفی و عرضه رسمی LG G5 به بیرون درز نکرده است، اما طبق سنت هرساله، احتمالا این گوشی کمی بعدتر یا قبل‌تر از Galaxy S7 معرفی خواهد شد.

البته بازهم تاکید می‌کنیم که صحت یا عدم صحت این خبر در حد شایعه مانده است و برای مطمئن شدن از آن باید تا زمان معرفی رسمی گوشی توسط LG منتظر ماند.

نظرات خود را با ما در تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.