اندروید تحت سلطه سامسونگ - تکفارس 
اندروید تحت سلطه سامسونگ - تکفارس 

اندروید تحت سلطه سامسونگ

علیرضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - 09:00
اندروید تحت سلطه سامسونگ - تکفارس 

اندروید تحت سلطه سامسونگ

فکر می کنید کاربران دنیای اندروید از چه گوشی هایی استفاده می کنند؟ محبوب ترین گوشی ها در بین کاربران اندرویدی چه گوشی هایی و ساخت چه کمپانی هایی می باشند؟ با تک فارس همراه باشید تا نتایج مربوط به ماه ژانویه را که اکنون منتشر شده است به اطلاع شما برسانیم.

نتایج استفاده از محبوب ترین اسمارت فون ها در ماه ژانویه نشان می دهد که سامسونگ به راحتی ۸ عنوان از ۱۰ عنوان محبوب اندرویدی را از آن خود دارد! این اولا به معنای فرمانروایی سامسونگ بر بازار اندروید می باشد و ثانیا زنگ خطری رسمی برای گوگل نیز محسوب می شود که اگر روزی ساسونگ به اندروید پشت کند قرار است چه اتفاقی برای این سیستم عامل محبوب بیفتد.

 gsmarena_001

همانطور که از نمودار مشاهده می کنید محبوب ترین اسمارت فون اندرویدی کهکشانی سوم سامسونگ می باشد که حدود ۹.۲ درصد از بازار اندروید را در دست خود دارد. دومین امسارت فون محبوب اندرویدی برادر کوچک کهکشانی سوم یعنی کهکشانی دوم سامسونگ است که ۸.۲ درصد از بازار اندروید را درست خود دارد. سپس نوبت به Galaxy Ace می رسد که حدود ۳ درصد از بازار اندروید را تحت سلطه خود دارد. سامسونگ گلکسی نوت و سامسونگ گلکسی نوت ۲ نیز با در دست داشتن سهم های ۲.۶ درصدی و ۲ درصدی جایگاه های چهارم و پنجم را در این لیست از آن خود کرده اند. محصول ششم این لیست Galaxy Y می باشد که سهم ۱. درصدی از بازار را در اختیار دارد. بالاخره بعد از ۶ محصول سامسونگی نوبت به آمازون می رسد که با Kindle Fire توانسته ۱.۷ درصد از بازار اندروید را در اختیار بگیرد. گلکسی تب ۲ مدل هفت اینچی با سهم ۱.۴ درصدی در جایگاه هشتم می باشد و محصول موتورولا یعنی Droid Razr با سهم ۱.۳ درصدی در جایگاه نهم قرار دارد. جایگاه دهم نیز از آن محصول دیگری از سامسونگ تحت نام Epic 4G با سهم ۱.۳ درصدی می باشد.

به نظر شما آیا سامسونگ همچنان به اندروید و گوگل وفادار می ماند و به توسعه بازارهای آن کمک خواهد نمود یا به زودی بر علیه اندروید و گوگل کودتا می کند و سیستم عامل جدید خودش یعنی تایزن را سیستم عامل پیش فرض محصولاتش قرار خواهد داد؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.