بنچمارک Galaxy A9 لیک شد - تکفارس 
بنچمارک Galaxy A9 لیک شد - تکفارس 

بنچمارک Galaxy A9 لیک شد

رهام بوربور
۲ آذر ۱۳۹۴ - 17:20
بنچمارک Galaxy A9 لیک شد - تکفارس 

کمپانی Samsung به زودی از مدل جدید سری A خود یعنی Galaxy A9 پرده برداری خواهد کرد. در حال حاضر ما تنها می دانیم که این اسمارت فون صفحه نمایشی به اندازه ۵.۵ اینچ، پردازنده an octa-core، حافظه رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. بنابراین اینطور که از این مشخصات لیک شده پیداست با یک گوشی هوشمند قدرتمند روبرو خواهیم بود.

حال به تازگی نیز دوباره اطلاعاتی از دستگاه Galaxy A9 (SM-A9000) منتشر شده است، این اطلاعات در بنچمارک سایت Geekbench قرار گرفته بوده است. بر اساس این اطلاعات این دستگاه از پردازنده Qualcomm MSM8976 + Cortex-A72 cores at 1.8 GHz + four Cortex-A53 بهره خواهد برد، البته ناگفته نماند که این بنچمارک حافظه رم ۳ گیگابایتی این گوشی هوشمند را نیز تائید کرد.

لازم به ذکر که در سپتامبر نیز بنچمارکی بر روی سایت ذکر شده از A9 قرار گرفته بود اما در این بنچمارک بر خلاف بنچمارک ماه سپتامبر، چیپست این گوشی هوشمند عملکرد بهتری داشته است، طبق چیزی که در بنچمارک این سایت نوشته شده این گوشی هوشمند از چیپست Snapdragon 620 بهره خواهد برد، همچنین اینکه این گوشی هوشمند از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K نیز بهره می برد. تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند به دستمان نرسیده است اما انتظار می رود که در طی چند هفته آینده کمپانی Samsung به طور رسمی از این گوشی هوشمند پرده برداری کند و اطلاعات بیشتری از آن را نیز با رسانه ها در میان بگذارد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟!

Samsung-Galaxy-A9

بنچمارک Galaxy A9

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.