Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 
Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 

Nokia 230 رسمی شد

حامد توانا
۴ آذر ۱۳۹۴ - 20:20
Nokia 230 رسمی شد - تکفارس 

میکروسافت رسما گوشی دو سیم کارته Nokia 230 را معرفی کرد. این گوشی بدنه آلومینیومی دارد و از فلش جلو و قیمتی مقرون به صرفه بهره می برد.

در رابطه با ویژگی های Nokia 230 می توانیم بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با رزولیشن ۲۴۰×۳۲۰ و ۱۶ مگابایت رم می باشد. Nokia 230 می تواند از برنامه هایی نظیر Opera Mini, Bing Search, و MSN weather پشتیبانی کند. هیچ حافظه داخلی وجود ندارد ولی microSD تا ۳۲ گیگابایت در این گوشی تهیه شده است.

این گوشی همچنین از دوربین ۲ مگاپیکسلی که قادر است تصاویری با رزولیشن ۱,۶۰۰×۱,۲۰۰ ثبت کند و قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۲۴۰ پیکسل در ۱۵ فریم می باشد، بهره می برد. نکته قابل توجه این است که دوربین جلویی این گوشی نیز ۲ مگاپیکسل است و در کیفیت VGA به فیلمبرداری می پردازد.(۶۴۰*۴۸۰ پیکسل)

Nokia 230 از اتصال وای فای دو بانده ۹۰۰MHz/1800MHz GSMو Bluetooth 3.0 و رادیو FM پشتیبانی می کند. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری در این گوشی وجود دارد.

ابعاد این گوشی ۱۲۴.۶×۵۳.۴×۱۰.۹ میلی متر و وزن آن ۹۱.۸ گرم می باشد.Nokia 230 بیشتر از پلی کربنات ساخته شده است است اما دارای پوشش آلومینیومی نیز می باشد و از باتری ۱,۲۰۰mAh بهره می برد که طبق صحبت مایکروسافت در حالت آماده به کار و یک سیم کارته تا ۲۷ روز و در حالت دو سیم کارته تا ۲۲ دو روز دوام می آورد. این گوشی ۵۰ دلاری ماه دسامبر در دسترس قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید