گوگل ممکن است در بهینه کردن TouchWiz به سامسونگ کمک کند - تکفارس 
گوگل ممکن است در بهینه کردن TouchWiz به سامسونگ کمک کند - تکفارس 

گوگل ممکن است در بهینه کردن TouchWiz به سامسونگ کمک کند

احسان عارفی
۵ آذر ۱۳۹۴ - 13:13
گوگل ممکن است در بهینه کردن TouchWiz به سامسونگ کمک کند - تکفارس 

مطمئنا شما هم با TouchWiz، رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، آشنایی دارید. رابط کاربری که گرچه امکانات و قابلیت های شخصی سازی بسیاری را در اختیار کاربران گلکسی قرار می دهد، اما به همان اندازه هم امکان سنگین و کند شدن را دارد. فقط کافی است که تعداد زیادی اپلیکیشن نصب کنید و همه را در آن واحد اجرا کنید تا کند شدن نسبی TouchWiz را حس کنید. حالا طبق شایعات جدید، گوگل ممکن است برای حل این مشکل به کمک سامسونگ بیاید. با ما همراه باشید.

سامسونگ در پرچم داران سال ۲۰۱۵ خود تلاش بسیاری کرد تا به گله هوادارانش گوش فرادهد و رابط کاربری اختصاصی گوشی های گلکسی خود را سبک تر کند و باید بگوییم که در این راه تا حدی هم موفق بوده است. تا همین جا هم اگر با یک گوشی گلکسی اس ۶ یا نوت ۵ کار کنید، متوجه سبک تر شدن آن نسبت به گلکسی های گذشته خواهید شد. اما به عقیده کاربران، هنوز هم جای کار بیشتر باقیست. یکی از این قسمت ها، بخش مدیریت حافظه یا پایین آوردن حجم کلی TouchWiz می باشد.

حالا طبق شایعات جدید، گوگل قرار است به صورت مخفیانه در بهینه کردن هرچه بیشتر TouchWiz به سامسونگ کمک کند. چراکه با سریع تر شدن رابط کاربری پرفروش ترین گوشی اندرویدی در دنیا، چهره کلی اندروید هم از نظر سرعت در اذهان عمومی مردم بهبود پیدا خواهد کرد و مسلما این برای گوگل عالی خواهد بود.

گرچه هنوز صحت شایعه فوق تایید نشده است، اما امیدواریم شایعه همکاری دوباره گوگل و سامسونگ منجر به سریع تر شدن رابط کاربری TouchWiz و بهتر شدن تجربه کار با گوشی های گلکسی سامسونگ شود.

قابل ذکر است که این اولین همکاری سامسونگ و گوگل نخواهد بود. این دو کمپانی، توافق نامه ای را در سال ۲۰۱۴ به امضا رساندند که طبق آن قرار شد “روی تحقیق و توسعه پروژه های حال حاضر و آینده بیشتر به بکدیگر کمک کنند” که نتیجه آن همکاری، انصراف سامسونگ از توسعه Magazine UX و همکاری با گوگل جهت توسعه برخی از قابلیت ها و سرویس های Google Play شد.

نظرات خود را با ما درباره رابط کاربری TouchWiz و احتمال همکاری گوگل و سامسونگ با ما در تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.