هو آوی میت ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده کیرین ۹۵۰ رسما معرفی شد - تکفارس 
هو آوی میت ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده کیرین ۹۵۰ رسما معرفی شد - تکفارس 

هو آوی میت ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده کیرین ۹۵۰ رسما معرفی شد

rahimi
۵ آذر ۱۳۹۴ - 12:47
هو آوی میت ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده کیرین ۹۵۰ رسما معرفی شد - تکفارس 

همانطور که انتظار میرفت ، کمپانی هو آ وی گوشی مبت ۸ را به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی کرد.طبق آنچه قبلا هم اشاره شده بود این تلفن همراه از پردازنده هشت هسته ای کیرین ۹۵۰ و صفحه نمایش ۶ اینچی تمام اچ دی برخوردار است. برای آن دسته از کسانی که با پردازنده کیرین ۹۵۰ آشنایی ندارند باید گفت که این پردازنده چیپست کایرین ۹۵۰ که در ابتدای ماه جاری معرفی شد با چهار هسته ی کورتکس A72 و چهار هسته ی کورتکس A53 وظایف پردازشی را بر عهده گرفته که در شرایط های مختلف از فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می کنند.

همچنین تراشه کمک پردازشی نیز در کنار این پردازشگر حضور دارد.این چیپ که i5  هم نامیده می شود می وتواند برای پردازش های صوتی مدوام، مکان یابی و نقشه خوانی مورد استقاده قرار گیرد.کلیه این پردازش ها در پس زمینه صورت خواهد گرفت و نقش زیادی در هدر رفت کمتر انرژی خواهد داشت. این شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت :این چیپست بر اساس فناوری ۱۶ نانومتری FinFET به تولید رسیده است.

از نظر بدنه دستگاه ، میت ۸ از یک بدنه فلزی برخوردار است و در رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری و قهوه ای ارائه خواهد گردید.

به لحاظ نرم افزاری میت ۸ از اندروید ۶ با رابط کاربری EMUI 4.0 استفاده می کند که از ویژگی های جدیدی همچون نظارت بر داده های ورودی و خروجی، بازیابی داده ها و کنترل های صوتی خاص برخوردار است.

 جزئیات بیشتر هنگامی در دسترس خواهد بود  که میت ۸ به طور رسمی در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ پرده برداری شود، که بعد از آن برای خرید  در چین در دسترس خواهد بود. در حال حاضر  هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری، و همچنین زمانی که این گوشی  را در سراسر بازارهای جهان در دسترس باشد وجود ندارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید