سامسونگ در حال توسعه گیم‎پد بلوتوثی برای Gear VR است - تکفارس 
سامسونگ در حال توسعه گیم‎پد بلوتوثی برای Gear VR است - تکفارس 

سامسونگ در حال توسعه گیم‎پد بلوتوثی برای Gear VR است

احسان عارفی
۵ آذر ۱۳۹۴ - 14:00
سامسونگ در حال توسعه گیم‎پد بلوتوثی برای Gear VR است - تکفارس 

همین چند روز پیش بود که سامسونگ بالاخره هدست واقعیت مجازی Gear VR خود را آماده فروش به عموم و آن را با قیمت ۹۹ دلار به بازارها کرد که در همان ساعات اولیه، تمام نسخه های آن به فروش رفتند. حالا طبق اخبار جدید، سامسونگ برنامه بلند مدتی برای پشتیبانی و توسعه از هدست واقعیت مجازی خود دارد که اولین قدم آن عرضه یک گیم پد بلوتوثی برای کنترل راحت تر بازی های آن است. با ما همراه باشید.

کمپانی سامسونگ، سخت در حال توسعه ابزار، برنامه ها و بازی های جدید برای هدست Gear VR خود است. حال، به تازگی تصاویر ثبت پتنت جدیدی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در حال کار روی یک گیم پد بلوتوثی برای Gear VR است. طبق این تصاویر، این گیم پد قرار است شبیه گیم پدی باشد که همراه با Galaxy S4 در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. ویژگی های این گیم پد همانند سایر گیم پدهای مرسوم شامل یک کنترلر ۴ جهته، ۲ کنترلر حرکتی، ۴ دکمه دستوری و ۱ پورت USB احتمالا برای شارژ شدن می شود.

گرچه گیم پدی که به همراه با Galaxy S4 عرضه شده بود برای کنترل بازی ها در تبلت ها و موبایل های سری گلکسی بود، اما طبق تصاویر جدید در پتنت ثبت شده، گیم پد جدید قرار است برای کنترل بازی های مخصوص Gear VR باشد.

کمپانی های بزرگی همچون سونی، سامسونگ، اچ تی سی، Oculus و … در حال توسعه و کار روی هدست های واقعیت مجاری خود می باشند. به عقیده آنان، آینده بازی های ویدویی و بخشی از دنیای سرگرمی آینده در تکنولوژی واقعیت مجازی نهفته است. به همین دلیل هر کدام به صورت جداگانه در حال توسعه ابزارهای واقعیت مجازی خود می باشند. سامسونگ هدست Gear VR، سونی هدست PlayStation VR، اچ تی سی هدست HTC Vive، و Oculus هدست Oculus Rift را در حال توسعه دارند.

هدست Gear VR سامسونگ که در همان ساعات اولیه تمام نسخه های ان به فروش رفت!

نظر شما درباره هدست های واقعیت مجازی فوق و گیم پد سامسونگ برای Gear VR چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید