با vivo X6 و X6Plus آشنا شوید - تکفارس 
با vivo X6 و X6Plus آشنا شوید - تکفارس 

با vivo X6 و X6Plus آشنا شوید

حامد توانا
۹ آذر ۱۳۹۴ - 20:11
با vivo X6 و X6Plus آشنا شوید - تکفارس 

پس از مدت ها انتظار، vivo X6 و vivo X6Plus رسمی شدند. این دو موبایل از بدنه فلزی و صفحه نمایش AMOLED در اندازه ۵.۲ و ۵.۷ اینچ بهره می برند.

vivo X6Plus

باریکی این دستگاه ۶.۶ میلی متر می باشد و در رنگ های نقره ای، طلایی، طلایی رز عرضه می شود. صفحه نمایش آن ۵.۷ اینچ AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p و تراکم پیکسل ۳۸۶ppi می باشد. X6 Plus بر روی اندروید ۵.۱ اب نبات چوبی اجرا می شود.

vivo X6Plus همراه با ۴ گیگابایت رم، چیپست نسبتا استاندارد MediaTek MT6752 و  ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا عرضه می شود.

هر دو گوشی vivo دو سیم کارته که سیم کارت دوم آن می تواند از microSD پشتیبانی کند، می باشند.این به شما اجازه می دهد که بین سیم کارت دوم و یا حافظه بیشتر حق انتخاب داشته باشید. (اما نه هردو در یک زمان)

این گوشی در پشت خود دارای اسکنر اثر انگشت می باشد که با نگه داشتن آن به مدت ۰.۴ ثانیه قفل صفحه نمایش را باز می کند.

از لحاظ دوربین، دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد و دارای فوکوس خودکار و f/2.2 دیافراگم می باشد. دوربین سلفی آن نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسل می باشد.

برای آهنگ، گوشی از تراشه Yamaha Hi-Fi استفاده می کند. باتری این گوشی نیز ۳,۰۰۰mAh با فناوری شار سریع و پشتیبانی بیش از یک کابل microUSB می باشد.

vivo X6Plus در تاریخ ۷ دسامبر با قیمت حدود ۵۰۰ دلار عرضه می شود.

vivo X6

vivo X6 از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی AMOLED با رزولیشن ۱۰۸۰p و تراکم پیکسل ۴۲۴ppi می باشد. این گوشی جمع و جور دارای ابعاد ۶.۶ * ۷۳.۸ * ۱۴۷.۹ میلی متر است که کمی از LG G2 بلند تر است. هرچند وزن آن ۱۳۵.۵ گرم است.

X6 از همان چیپست قدرت گرفته است و از ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دو سیم کارته\یک سیم کارته + microSD بهره می برد.

بدنه فلزی گوشی از آلیاژ منیزیم-آلومینیومآنودایز در ۵۷ مرحله ساخته شده است. ریخته گری نانو و حکاکی لیزری مراحل ساخت را تکمیل می کنند.

این گوشی همچنین دارای دو آنتن برای ارتباط ۴G LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث ۴.۰ می باشد.

علاوه بر صفحه نمایش، X6 همچنین از باتری کوچکتری تغذیه می کند. باتری آن ۲,۴۰۰mAh است. اسکنر اثر انگشت در پشت آن وجود دارد و این گوشی دارای دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی می باشد.

vivo X6 به قیمت حدود ۳۹۰ دلار در ۷ دسامبر عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید