شگفتی از روسیه - تکفارس 
شگفتی از روسیه - تکفارس 

شگفتی از روسیه

پژمان زرینی
۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - 23:37
شگفتی از روسیه - تکفارس 

شگفتی از روسیه

موسی به نام KibarDin که در هوا شناور است که توسط یک شرکت روسی به نام وادین ساخته شده راز شناور بودن این موس در هوا فقط ۲ آهن ربا است که در زیر موس و پد موس قرار گرفته اند .

فکر نکنید این دو آهن ربا همان آهن ربا هایی هستند که شما در محیط زندگی خود میبینید بلکه این آهن ربا ها توسط خود شرکت وادین ساخته شده اند که بار های این اهن ربا ها با هم یکسان و یکنواخت هستند و از انحراف و واژگونی موس جلوگیری میکند.

Kabardin ادعا میکند که این نوع موس از آسیب های عضلانی و بی حسی دست جلوگیری میکند و از بیماری سندرم مچ جلوگیری میکند که تمامی دکتر های روسی این نکته را تایید کرده اند .

کار با این موس ها بسیار آسان و لذت بخش است بصورتی که اگر یک بار با این موس کار کنید دیگر هیچ وقت با موس های ساده کار نمیکنید ، هنوز قیمتی و زمان دسترسی به این موس اعلام نشده است.

یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی روسی به نام russ1 سوالی در مورد عرضه دیگر لوازم کامپیوتری به این شکل و به این صورت کرده که جواب خوبی از طراح Kabardin گرفته است

سوال : آیا به عرضه لوازم دیگر کامپیوتری فکر میکنید ؟

پاسخ : بله حتما ، همین حالا در حال طراحی یک کیبورد حرفه ای و فوق العاده هستیم که دنیا هیچوقت چنین کیبوردی به خود ندیده است !

h2

h1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید