سامسونگ پیشنهاد پرداخت  خسارت ۵۴۸ میلیون دلاری را به اپل داد - تکفارس 
سامسونگ پیشنهاد پرداخت  خسارت ۵۴۸ میلیون دلاری را به اپل داد - تکفارس 

سامسونگ پیشنهاد پرداخت خسارت ۵۴۸ میلیون دلاری را به اپل داد

مبین محمدی
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - 15:10
سامسونگ پیشنهاد پرداخت  خسارت ۵۴۸ میلیون دلاری را به اپل داد - تکفارس 

همانطور که می دانید سامسونگ و اپل دو غول تکنولوژی به شمار می آیند که چند سال گذشته را مشغول جنگ در دادگاه با یکدیگر بوده اند، اگر به یاد داشته باشید دادگاه به شرکت سامسونگ دستور داد تا مبلغ ۱ میلیارد دلار را بابت خسارت به شرکت اپل پرداخت کند. این جریان به پایان رسید اما سامسونگ خواهان این بود که دادگاه مبلغ درخواستی را کم کند. در ادامه با تکفارس همراه شوید.

اکنون سامسونگ برای پرداخت مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار به شرکت اپل موافقت کرده است و این مبلغ را به عنوان خسارتی که به آن ها مدیون بوده پذیرفته است. به گفته این شرکت خسارت وارد شده ظرف مدت ۱۰ روز پس از دریافت صورت حساب از اپل مبلغ نام برده شده را پراخت می کند.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که اگر دادگاه مبلغ خسارت را کم کند و در رای دادگاه تجدید نظر شود خواستار مبلغ پرداخت شده خواهد شد. مورد اول بین اپل و سامسونگ در سال ۲۰۱۱ به وجود آمد و این کنش ها و واکنش ها بین این دو شرکت در چند سال اخیر بیش تر شده است. همچنین شرکت سامسونگ برای کاهش ۳۸۲ میلیون دلار مبلغ خسارت تلاش می کند، که این موضوع در حال پیگری دادگاه بوده و هیئت منصفه تصمیم نهایی را برای این عمل خواهد گرفت. اگرچه این امکان وجود دارد که مبلغ اعلام شده از سوی دادگاه کم شود احتمال بالا رفتن رقم مبلغ نیز وجود دارد که هنوز مشخص نشده است. حال به نظر شما آیا مبلغ خسارت کم تر خواهد شد یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.