اطلاعات فاش شده از اکسپریا Z6 در ۵ اندازه مختلف - تکفارس 
اطلاعات فاش شده از اکسپریا Z6 در ۵ اندازه مختلف - تکفارس 

اطلاعات فاش شده از اکسپریا Z6 در ۵ اندازه مختلف

مبین محمدی
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - 14:57
اطلاعات فاش شده از اکسپریا Z6 در ۵ اندازه مختلف - تکفارس 

همانطور که می دانید گوشی هوشمند اکسپریا Z5 در دهه اول شهریور ماه با سه مدل مختلف معرفی شد که متاسفانه هنوز روانه بازار ایالات متحده آمریکا نشده است اما گزارشات جدید منتشر شده نشان می دهد که شرکت سونی برنامه های خاصی را برای سال آینده دارد، با این وجود در سال ۲۰۱۶ دستگاه فوق روانه بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد. واقعیت این است که شرکت سونی برای پرچم دار آینده خود اصول کاری را تغییر داده است و می خواهد آن را در ۵ مدل مختلف روانه بازار کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات استراتژی جدید سونی مطلع شوید.

بنا به خبر جدیدی که درباره اکسپریا Z6 منتشر شده است نسخه ۴ اینچی آن با نام اکسپریا Z6 مینی، نسخه بزرگتر آن که دارای صفحه نمایش ۴.۶ اینچی است و اکسپریا Z6 کامپکت نام دارد، نسخه استاندارد آن با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی اکسپریا Z6 بوده و همچنین اکسپریا Z6 پلاس با اندازه صفحه نمایش ۵.۸ اینچی ساخته خواهد شد، در نهایت سونی اکسپریا Z6 اولترا را با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی می سازد و آن را روانه بازار می کند.

مشخصات سخت افزاری این دستگاه ها تقریبا شبیه به هم است و کلیه دستگاه های آن به جز اکسپریا Z6 مینی دارای پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ نیز خواهند بود و سونی برای کوچکترین نسخه پردازنده اسنپدراگون ۶۲۰ را در نظر گرفته است. البته این تصمیمات از سوی هیئت مدیره سونی بوده و دستگاه ۴ اینچی با قدرت و قیمت کم تر پا به بازار جهانی می گذارد.

باتوجه به جزئیات فاش شده گوشی های هوشمند اکسپریا Z6 و Z6 پلاس مجهز به سنسور حساس به فشار صفحه نمایش خواهند بود که این غول ژاپنی باید رقیباناندرویدی را به علاوه به ویژگی تاچ فورس اپل به چالش بکشد.

البته این اخبار هنوز شایعه بوده و دور از واقعیت می باشند، همچنین شرکت سونی هنوز هیچ خبر رسمی را درباره پرچم دارهای آینده خود منتشر نکرده است. علاوه بر این تولید آن ها چرخه سالانه دارد و ممکن است تا سپتامبر ۲۰۱۶ نیز طول بکشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا وجود یک گوشی هوشمند ۴ اینچی در کنار این مدل ها نیاز است یا خیر؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.