معرفی بازی Hungry Shark - تکفارس 
معرفی بازی Hungry Shark - تکفارس 

معرفی بازی Hungry Shark

مبین محمدی
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 21:27
معرفی بازی Hungry Shark - تکفارس 

همانطور که می دانید این روزها بازی های موبایل بسیار پر طرفدار شده اند چراکه می توانند دارندگان گوشی های هوشمند را ساعت ها سرگرم کنند، برای مثال اگر شما در انتظار چیزی باشید به صورت ناخودآگاه از موبایل خود برای سرگرم شدن استفاده خواهید کرد حال چه از طریق اینترنت باشد یا یکی از بازی های پرطرفداری که همه مشغول آن هستند. امشب در تکفارس قصد داریم که یک بازی سرگرم کننده سه بعدی را با نام Hungry Shark به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا درباره جزئیات و مراحل بازی صحبت کنیم.

بازی Hungry Shark از دسته بازی های ماجراجویی است و در آغاز آن شما وظیفه کنترل یک کوسه کوچک را به عهده دارید و باید در زیر دریا به دنبال آبزیانی باشید که برای کوسه کوچک شما قابل خوردن باشد، برای مثال می توانید از خودرن ماهی های کوچک آغاز کرده و برای ادامه حیات کوسه خود بچنگید، یا می توانید به سطح خشکی ها رفته و از انسان های شناگر در محیط دریا برای تغذیه استفاده کنید.

Hungry-Shark-Haie-Megalodon

هدایت کوسه بسیار ساده بوده و از طریق تاچ و  چرخش در سمت راست می توانید کوسه خود را به جهت های مختلف هدایت کنید همچنین با فشردن سمت چپ صفحه نمایش سرعت کوسه شما بیش تر شده که برای دنبال کردن هدف هایتان بسار مفید است، البته لازم به ذکر است که ویژگی افزایش سرعت کوسه همیشگی نیست و باید به کوسه خود اجازه دهیدتا نفسی تازه کند، همچنین کلیدهای مکان نما می توانید به دلخواه شما باشد و راست یا چپ بودن آن ها تفاوتی در بازی ایجاد نمی کند.

به یاد داشته باشید که برای خرید کوسه های بعدی باید کوسه فعلی خود را تا Level یا سطح ۱۰ برسانید و پس از آن بودجه لازمه را برای خرید کوسه مورد نظر داشته باشید. نکته دیگری که برای خرید کوسه ها لازم به گفتن است این بوده که شما باید کوسه ها را به ترتیب خریداری کنید و با خرید کوسه های جدید محیط بازی گسترده تر می شود که شما می توانید مانور بیش تری را در دریا داده و راحت تر امتیاز ها را کسب کنید.

maxresdefault (2)

بازی Hungry Shark زمان خاصی را ندارد  تا زمان به انتها نرسیدن جان کوسه بازی ادامه دارد پس می توان آن را از دسته بازی های رکوردی دانست. در پانل سمت راست سبز رنگ مقدار helath یا جان کوسه شما نشان داده شده است که این مقدار متغیر بوده و اگر در مدت زمان کافی ماهی ها و دیگر موجودات را نخورید ممکن است که جان شما به اتمام برسد، پس در بازی دقت فراوانی لازم است.

در زیر دریا موجودات فراوانی وجود برای خوردن وجود دارند اما بعضی از آن ها می تواند برای کوسه شما یک مانع به شمار آید و ار خوردن آن محروم باشد، برای مثال در کوسه های سطح پایین عروس های دریایی از مقدار جان کوسه کم می کند یا وجود بمب ها در وسط دریا می تواند آسیب بزرگی به کوسه شما بزنند.

از دیگر موانع موجود می توان به خرچنگ های کف دریا و زیر دریایی های مجهز به شلیک بمب اشاره کرد، البته هردوی آنها قابل خوردن هستند اما برای خوردن یا خراب کردن یک زیر دریایی به کوسه های قوی تری نیاز دارید پس هرچه سریع تر باید بودجه کافی را از طریق خوردن ماهی ها برای خریداری آن ها جمع آوری کنید.

apps.45095.9007199266244745.38eecb09-5f15-4466-aa17-db5c8ea13efa

Hungry Shark مانند هر بازی ماجراجویی دیگری دارای جوایزی در محیط بازی است  برای مثال در اعماق دریا جعبه هایی برای باز کردن وجود دارند که ممکن است پر از سکه های طلا و یا جم ها باشند که به خریدارای دیگر کوسه ها و تجهیزات به شما کمک می کند.

جمع آوری سکه در این بازی ممکن است کمی دشوار باشد اما نکته های خاصی درباره آن رعایت شده است، همانطور که می دانید هرچیز طلایی رنگی ارزش فراوانی دارد پس در محیط بازی بهتر است که جانداران طلایی رنگ را در اولویت خوردن خود قرار بدهید. علاوه بر این با پر شدن نوار لغزان طلایی در پایین صفجه بازی شما وارد محیط Gold Rush می شود که برای مدت کوتاهی تمامی اجزای محیط بازی به رنگ طلایی در آمده و با خوردن آن ها سکه های بیش تری را به دست خواهید آورد، از دیگر نکته های این ویژگی باید به این اشاره کنم که در این مدت زمان حالت سرعت شما پایانی ندارد و می توانید از نهایت سرعت کوسه خود استفاده کنید.

hungry-shark-evolution-mod-hacks-apk

در زیر دریا مکانی وجود دارد که در هر ۱۲ ساعت یکبار دریچه آن باز می شود و با رفتن درون آن وارد محیط جدیدی می شود که در واقع به قطب جنوب منتقل می شوید و در آنجا می توانید سکه ها را راحت تر و بی دغدغه جمع آوری کنید، البته لازم به ذکر است که در مدت زمان محدودی در این مکان خواهید بود و پس از آن به محیط اصلی بازی هدایت خواهید شد.

Portal

بازی Hungry Shark همانند هر بازی دگیر قابلیت ارتقای کاراکتر اصلی را دارد و شما می توانید سرعت کوسه را به علاوه دیگر جزئیات ارتفا دهید، همچنین این امکان وجود دارد که برای کوسه خود تجهیزاتی خریدارای کنید که از آن در برابر موانع مراقبت کند.

خبر خوب اینجاست که به دلیل نزدیک بودن ایام کریسمس خرید کوسه ها در بازی با سکه های کم تری امکان پذیر شده است و در واقع شرکت سازنده برای شما هدیه سال نو میلادی را در نظر گرفته است، پس اگر تا به حال این بازی خارق العاده را انجام نداده اید همین حالا آن را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

google-play-en@2x

itunes-logo

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.