عرضه سامسونگ گلکسی S7 با اسنپدراگون ۸۲۰ - تکفارس 
عرضه سامسونگ گلکسی S7 با اسنپدراگون ۸۲۰ - تکفارس 

عرضه سامسونگ گلکسی S7 با اسنپدراگون ۸۲۰

حامد عبدالّهی
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 13:25
عرضه سامسونگ گلکسی S7 با اسنپدراگون ۸۲۰ - تکفارس 

با پیگیری های مداوم در یک ماه گذشنه مطلع شدیم که آخرین نسل از سری گلکسی سامسونگ حداقل دارای دو نوع مختلف از پردازنده ها خواهد بود. اولین نوع آن متعلق به خود سامسونگ و از سری Exynos 8890 میباشد و نوع دوم پردازنده های این گوشی مجهز به Snapdragon 820 میباشد. نتایج حاصل از بنچمارک های این دو پردازنده در اینترنت منتشر شده ولی طبق اطلاعات موثق ما نتیجه تست ها بر روی هر دو نوع پردازنده  مشابه میباشد.

در پستی که توسط Weibo، (فردی چینی که اطلاعات محرمانه را منتشر میکند) بر روی اینترنت قرار گرفته میخوانیم ” گلکسی S7 با پردازنده Snapdragon 820 ارائه خواهد شد و عملکرد آن توسط Geekbench مورد بررسی قرار گرفته است”. با توجه به این گزارش دستگاه مذکور امتیاز فوق العاده ۲۴۵۶ را در عملکرد تک هسته ای و در عملکرد چند هسته ای امتیاز ۵۴۲۳ کسب کرده که نشان از عملکرد عالی این پردازنده میباشد. Snapdragon 820 از ۴ هسته Kryo CPU استفاده میکند که دو عدد از آن ها دارای ۲.۲GHz و دو عدد دیگر دارای ۱.۶-۱.۷ گیگا هرتز قدرت میباشند.

در جدول زیر عملکرد کامل و مقایسه آن با پردازنده های اپل قابل مشاهده میباشد.

Untitled

به جای استفاده از طراحی CPU مبتنی بر  ARM سامسونگ و Qualcomm هر دو از هسته های خود در این چیپ ست استفاده میکنند. اخیرا، سامسونگ اعلام کرده بود که Exynos 8890 با هسته M1 و پردازنده گرافیکی Mali-T880MP12 ارائه خواهد شد. اگر این اطلاعات صحیح باشد خریداران Galaxy S7 در آمریکا، چین و برخی بازارهای دیگر که Snapdragon 820 ارائه خواهد شد، نباید هیچ نگرانی در مورد عملکرد این پردازنده داشته باشند. همچنین به نظر میرسد سامسونگ از لوله های گرمایی و حرارتی منحصر به فردی در پرچمدار آتی خود بهر برد.

Samsung-Galaxy-S7-Snapdragon-820-Variant-Geekbench-Benchmark-Score

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.