تبلت Google Pixel C هم اکنون برای خرید در دسترس است - تکفارس 
تبلت Google Pixel C هم اکنون برای خرید در دسترس است - تکفارس 

تبلت Google Pixel C هم اکنون برای خرید در دسترس است

پدرام علی نیا
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 23:41
تبلت Google Pixel C هم اکنون برای خرید در دسترس است - تکفارس 

گوگل در نهایت تبلت Pixel C خود را برای فروش در فروشگاه های سخت افزاری خود آماده کرده است. این تبلت اولین تبلتی است که بصورت کامل توسط این غول جستجو طراحی و ساخته شده است، این محصول ادامه‌ای بر سری نکسوس نیست، این محصول تماما گوگلی است!!

تبلت Pixel C در اوخر سپمتامبر و درکنار دو اسمارت فون Nexus 6P و Nexus 5X معرفی شد. ا در حال حاضر امکان خرید آن میسر شده است، نسخه‏ی ۳۲ گیگابایتی این دستگاه ۴۹۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن ۵۹۹ دلار قیمت دارد. داک کیبورد که تبلت بصورت مغناطیسی به آن متصل می‌شود نیز ۱۴۹ دلار قیمت دارد.

تبلت Pixel C با یک صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ با دقت ۳۰۸ نقطه در اینچ همراه است که میزان روشنایی این صفحه نمایش ۵۰۰-nit است. چیپست انویدیا Tegra X1 به همراه پردازنده گرافیکی Maxwell و ۳ گیگابایت رم مجموعه‌ی پردازشی این دستگا را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی این تبلت دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است. از امکانات ارتباطی این تبلت می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث، پورت USB نوع C اشاره کرد. باتری این دستگاه دارای ظرفیت ۳۴.۲ Wh است. این تبلت سیستم عامل اندروید ۶ پف نبات را با خود به همراه می‌آورد.

ابعاد این محصول ۲۴۲ در ۱۷۹ در ۷ میلی متر است و دارای وزن ۵۱۷ گرم است. بدنه دستگاه از آلومینیوم آدونیزه ساخته شده و تنها در رنگ نقره‌ای موجود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.